BocaBoca 250

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: BocaBoca 250

Berichtdoor we tigers » ma 30 aug 2021, 17:31

Ik volg het topic met veel plezier en interesse. Een Boca staat ook op mijn lijstje. Wil ook zelf beginnen met branden.
Terugkijkend, zou je deze (de 250) weer kopen? Of de grotere 500?
Als bescheiden thuisbrander is mijn ervaring dat ik een hoop plezier aan een 250gr brander heb beleefd (dat was een genecafe), maar wij verbruiken plm een kilo in de week en dat was wel aan de krappe kant. Zeg dat elke branding een klein kwartiertje duurt, dan ben je toch wel even bezig, elke week.
Ik vond persoonlijk groter = beter.
Waar brand je nu op?
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: BocaBoca 250

Berichtdoor Marcje » zo 19 sep 2021, 15:27

Waar brand je nu op?
Ik heb nu een 2kg HAS Garanti (= ander merk dan een Garanti) op gas.
Tweedehands gevonden op Marktplaats...
dus...

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: BocaBoca 250

Berichtdoor we tigers » zo 26 sep 2021, 21:02

Ik volg het topic met veel plezier en interesse. Een Boca staat ook op mijn lijstje. Wil ook zelf beginnen met branden.
Terugkijkend, zou je deze (de 250) weer kopen? Of de grotere 500?
Ik zou hem weer kopen. Het was een gateway in het branden voor me en heb genoten van elke minuut.
Sinds vorige week heb ik Quest en dat voelt als de volgende stap in het avontuur. Ik ga de BocaBoca in de verkoop doen. Ik heb hem vandaag weer schoon gemaakt, wat foto’s gemaakt en hem terug in de originele verpakking gedaan (ik ben zo’n mafkees die dozen bewaard). Zo maar eens een advertentie maken.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600


Terug naar “Branders”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron