Artisan en TC4+ instellingen

Egbert

Artisan en TC4+ instellingen

Berichtdoor Egbert » di 30 jun 2020, 16:08

Goedemiddag forum leden,

Het was al weer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb maar lees altijd gezellig mee.

Ik heb een tc4 module gekocht om alles netjes weg te werken bij de kleine brander, maar helaas krijg ik hem niet aan de praat.
Tot op heden gebruik ik gewoon losse Amprobe TD56 werkt prima maar al die lossen snoeren vindt ik niet mooi.

Het probleem is dat ik geen temperatuur zie ik krijg waarde -1.0 graden te zien.
De connectie met Bluetooth werkt gewoon netjes. wanneer ik andere temperatuur sensors gebruik is er helaas ook geen verschil.

Mis ik iets in de instellingen in Artisan (waarschijnlijk een simpel dingetje)
Wie kan mij daar misschien mee op weg helpen.
Gr Egbert

fransg
Contacteer:

Re: Artisan en TC4+ instellingen

Berichtdoor fransg » di 30 jun 2020, 16:16

Hoi Egbert,

ik zie in jouw bericht geen plaatjes / illustraties / screen snapshots van je opstelling, je aansluitingen en je configuratieschermen van Artisan.

Als je die hebt geplaatst kan een ander zien of hem daaraan iets opvalt dat je anders moet doen.
LONDINIUM L1 & R24 - etzMAX - Baratza - COMPAK R120 - Pavoni - FZ94 - Tonino - Wile - VSTrefractoIV - Mockmill Pro 200 - FAMAG Grilletta IM5-S

Egbert

Re: Artisan en TC4+ instellingen

Berichtdoor Egbert » di 30 jun 2020, 17:07

Hoi Egbert,

ik zie in jouw bericht geen plaatjes / illustraties / screen snapshots van je opstelling, je aansluitingen en je configuratieschermen van Artisan.

Als je die hebt geplaatst kan een ander zien of hem daaraan iets opvalt dat je anders moet doen.
Hoi Frans,

Snap ik echter wordt dat nu effe lastig heb net alles er weer vanaf gesloopt omdat ik vanavond nog met de brander aan de gang moet.
De Arduino met TC4 is correct aangesloten (met programma gekocht) Foto volgen z.s.m.

Zodra alles weer op de brander zit zal ik zsm wat foto's plaatsen in de hoop dat we werkend krijgen.
Gr Egbert

Terug naar “Branders”