Behmor brander binnenkort weer te koop in EU

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13251
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Behmor brander binnenkort weer te koop in EU

Berichtdoor bobbee » vr 11 sep 2020, 13:45

Ik heb uit betrouwbare bron (Joe Behm) vernomen dat de Behmor binnenkort weer te koop is in de EU!

Goed nieuws, prijs is nog onbekend.

Helaas moet ik met dit prettige bericht ook melden dat Joe Behm net te horen heeft gekregen dat hij kanker heeft. Zeer naar nieuws. Hoe erg het er aan toe is, is afwachten.
Misschien niet heel gepast om dit hier te melden maar ik vind het toch belangrijk om te melden, uit medeleven en respect. De brander is zijn kindje maar dit heftige nieuws is eigenlik veel belangrijkerdan een koffiebrander...

Als ik meer weet wbt de Behmor en de verkoop laat ik het hier weten! Ik ga nu geen vragen stellen aan Joe wbt prijs etc.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15054
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Behmor brander binnenkort weer te koop in EU

Berichtdoor fransg » vr 11 sep 2020, 14:12

Dat is voornamelijk droef nieuws -- branders zijn en komen er in alle soorten en maten maar elk mens is op een manier uniek en uiteindelijk voor altijd verloren.

Ik hoop dat zijn ziekte goed behandelbaar blijkt en dat hij nog lang zal leven en ruim ná ons in zijn slaap overlijdt als stokoude man.
Schermafbeelding 2020-09-11 om 14.10.06.png
Schermafbeelding 2020-09-11 om 14.10.12.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Behmor brander binnenkort weer te koop in EU

Berichtdoor cremalover » vr 11 sep 2020, 14:36

Ik heb uit betrouwbare bron (Joe Behm) vernomen dat de Behmor binnenkort weer te koop is in de EU!

Goed nieuws, prijs is nog onbekend.

Helaas moet ik met dit prettige bericht ook melden dat Joe Behm net te horen heeft gekregen dat hij kanker heeft. Zeer naar nieuws. Hoe erg het er aan toe is, is afwachten.
Misschien niet heel gepast om dit hier te melden maar ik vind het toch belangrijk om te melden, uit medeleven en respect. De brander is zijn kindje maar dit heftige nieuws is eigenlik veel belangrijkerdan een koffiebrander...

Als ik meer weet wbt de Behmor en de verkoop laat ik het hier weten! Ik ga nu geen vragen stellen aan Joe wbt prijs etc.
Dat is zeker klote.
Als hij om en nabij de 500 is staat hier binnenkort een Gene te koop.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13251
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Behmor brander binnenkort weer te koop in EU

Berichtdoor bobbee » vr 11 sep 2020, 15:33

Ja echt klote. Ik hoop voor hem (en iedereen die een ziekte heeft) dat die er op tijd bij is en mag genezen.

De Behmor staat al te koop bij Hasbean!

https://www.hasbean.co.uk/collections/b ... mor-2020sr

Is trouwens de nieuwe versie MET piepertje!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Behmor brander binnenkort weer te koop in EU

Berichtdoor Keyser » vr 11 sep 2020, 16:51

Mooi en tegelijkertijd verschrikkelijk nieuws. Ik wens hem het allerbeste toe.

Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat de Behmor niet meer verkocht mocht worden in Nederland vanwege bepaalde veiligheids risico's. Weet niet of dit klopt? Want hoe verhoudt deze brander zich ten opzichte van de Gene café? Hij lijkt in ieder geval een grotere batch te kunnen branden.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15054
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Behmor brander binnenkort weer te koop in EU

Berichtdoor fransg » vr 11 sep 2020, 17:14

vanwege bepaalde veiligheids risico's.
Ging volgens mij niet om werkelijke risico's maar om de verplichte hernieuwde (kostbare) CE keuring na een kleine wijziging van het ontwerp. Zoiets is voor een multinational peanuts maar voor een kleinere onderneming niet te doen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Behmor brander binnenkort weer te koop in EU

Berichtdoor Marcje » vr 11 sep 2020, 23:43

Brrr... vreselijk nieuws.
Ik ken hem niet persoonlijk, maar hoop dat hij hier goed doorheen komt.
dus...


Terug naar “Branders”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron