Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor @3aan » di 12 feb 2019, 20:44

Je moet dan ook nog een percentage afstaan toch?
Er is ook een optie voor betalen aan vrienden of familie. Dan komen er geen kosten overheen en zit je hier ook niet mee. Voor het geval je dat nog niet wist. Afbeelding
Ja, maar de koper kiest voor "zekerheid" op het bedrag van 745 euro moest ik "even" 40 euro kosten betalen, de koper hiervan in kennis gesteld en stortte nog even 50 bij, we zien wel hoe het schip aanmeert.
Afbeelding

@ Fransg. Het schijnt dat alles wat ze niet vertrouwen een dag of tien wordt weggezet en ondertussen de afzender en ontvanger grondig scannen (ik er niks van gemerkt hebben boss) Afbeelding

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Tonino

Berichtdoor fransg » di 12 feb 2019, 20:54

Iemand ervaring met wile?
Ja ik meet de vochtigheid van groene bonen ermee. Geroosterde bonen meet ik er niet mee.
Tonino geeft hogere waarden.
In de tijd dat je tandenkrarsend wachtte op de Tonino had je je even moeten verdiepen in de materie ;-)

Net zoals iemand in inches gemeten niet korter is dan wanneer je zijn lengte in cm's meet, geeft Tonino geen hogere waarden maar een zeer exacte meting volgens de Tonino schaal.

Indien je wil calibreren volgens de schaal van een collega met bijvoorbeeld een Agtron, is dat ook mogelijk maar daar moet je dan alsnog even induiken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Tonino

Berichtdoor bobbee » di 12 feb 2019, 20:58

Groot gelijk.

Je kunt wel zeggen "waarom zouden ze moeilijk doen over een eigenaardig ingepakt zwaar knutselpakket met een zwaar metalen langwerpig voorwerp erin, wat kan dáár nu gevaarlijk aan zijn" maar dan moet je nog wat langer peinzen en je indenken wat buurlanden daar dagelijks aan listen verzinnen om inwoners van Israël om het leven te brengen.
Haha!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor @3aan » do 14 feb 2019, 12:48

Leuk commentaar van de koper.[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201902 ... 4a53d4.jpg[/IMG]
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor @3aan » do 28 feb 2019, 00:12

Is die van jou al binnen?

Bij mij hebben ze na een klacht de leveringstermijn met 30 dagen verlengd vooraleer de klacht in behandeling wordt genomen, laatste keer met Bang good, terug naar Ali!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Nee ongelofelijk! Vandaag werdt er een pakje met "het ding" bezorgd, weliswaar een andere kleur en iets afwijkend model en niet de beloofde 3xA batterijtjes, maar tot nu toe het best verpakte vuilniszakken pakje.

Wat mijn vermoeden doet bevestigen LED lampen geven een vervelende storende straling vooral die TL vervangers.

Officieel is het 2 dagen na de 60 dagen, zal ik nu wel of niet gaan klagen. AfbeeldingAfbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.


Terug naar “Branders”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten

cron