Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor @3aan » za 26 jan 2019, 19:24

Ik heb derde week december wat via BangGood besteld, zou er een werkweek geleden al zijn, maar ja Kerst en Nieuwjaar en de nodige extra drukte daaromtrent kan wel voor wat extra vertraging zorgen, ach wat komt dat komt, waarschijnlijk is jouw pakketlevering ook verstoord door dit gegeven, ik zou het nog 2 weekjes geven, doe ik ook . . .
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Henrom
Berichten: 134
Lid geworden op: do 01 nov 2018, 21:30
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor Henrom » za 26 jan 2019, 19:34

Ik heb derde week december wat via BangGood besteld, zou er een werkweek geleden al zijn, maar ja Kerst en Nieuwjaar en de nodige extra drukte daaromtrent kan wel voor wat extra vertraging zorgen, ach wat komt dat komt, waarschijnlijk is jouw pakketlevering ook verstoord door dit gegeven, ik zou het nog 2 weekjes geven, doe ik ook . . .Afbeelding
Hi Adriaan. Ben benieuwd wie zijn pakje het eerste heeft. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Tonino

Berichtdoor bobbee » za 26 jan 2019, 19:40

Ik heb derde week december wat via BangGood besteld, zou er een werkweek geleden al zijn, maar ja Kerst en Nieuwjaar en de nodige extra drukte daaromtrent kan wel voor wat extra vertraging zorgen, ach wat komt dat komt, waarschijnlijk is jouw pakketlevering ook verstoord door dit gegeven, ik zou het nog 2 weekjes geven, doe ik ook . . .Afbeelding
Banggood, cheap ass China! Afbeelding
Wat een vergelijking, knap gedaan. Afbeelding

Als je als producent een prachtig mooi niche product ontwikkeld, dan snap ik het wel dat mensen eerst even zeuren, nadenken en dan pas kopen. Het zijn vaak producten die je niet zomaar koopt en als de kogel door de kerk is, dan wil je het ook heel graag snel hebben. Soms ook geld maandenlang voor opzij moeten zetten of een weekend ruzie met vrouwlief. Het stukje geduld is dan al op wanneer de aankoop plaatsvind.

Daarnaast, als koper weet je ook heel goed dat dit soort producten vanuit liefhebberij worden ontwikkeld. Vaak naast een reguliere baan of andere bron van inkomsten. Een helpdesk of vrouwtje die alle administratie afhandelt is er ook niet bij. Dus als koper moet je hier ook rekening mee houden, en niet dit soort berichten online knallen. Daar komt niks goeds van, de liefhebberij van een 1 manszaak is dan geen leuke beleving meer.

Ik moet zeggen dat ik er ook helemaal naast kan zitten want deze materie of hersenscheet van de psyche is mij vreemd, ik heb werkelijk zeeën van geduld en Ik drijf dagelijks voort op een wolk van zen.

Ik hoop dat dit tot een goed einde komt en wacht geduldig op het bericht dat alles netjes is goed gekomen. Eind goed al goed. Afbeelding Namaste.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Henrom
Berichten: 134
Lid geworden op: do 01 nov 2018, 21:30
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor Henrom » za 26 jan 2019, 22:02

Ik heb derde week december wat via BangGood besteld, zou er een werkweek geleden al zijn, maar ja Kerst en Nieuwjaar en de nodige extra drukte daaromtrent kan wel voor wat extra vertraging zorgen, ach wat komt dat komt, waarschijnlijk is jouw pakketlevering ook verstoord door dit gegeven, ik zou het nog 2 weekjes geven, doe ik ook . . .Afbeelding
Banggood, cheap ass China! Afbeelding
Wat een vergelijking, knap gedaan. Afbeelding

Als je als producent een prachtig mooi niche product ontwikkeld, dan snap ik het wel dat mensen eerst even zeuren, nadenken en dan pas kopen. Het zijn vaak producten die je niet zomaar koopt en als de kogel door de kerk is, dan wil je het ook heel graag snel hebben. Soms ook geld maandenlang voor opzij moeten zetten of een weekend ruzie met vrouwlief. Het stukje geduld is dan al op wanneer de aankoop plaatsvind.

Daarnaast, als koper weet je ook heel goed dat dit soort producten vanuit liefhebberij worden ontwikkeld. Vaak naast een reguliere baan of andere bron van inkomsten. Een helpdesk of vrouwtje die alle administratie afhandelt is er ook niet bij. Dus als koper moet je hier ook rekening mee houden, en niet dit soort berichten online knallen. Daar komt niks goeds van, de liefhebberij van een 1 manszaak is dan geen leuke beleving meer.

Ik moet zeggen dat ik er ook helemaal naast kan zitten want deze materie of hersenscheet van de psyche is mij vreemd, ik heb werkelijk zeeën van geduld en Ik drijf dagelijks voort op een wolk van zen.

Ik hoop dat dit tot een goed einde komt en wacht geduldig op het bericht dat alles netjes is goed gekomen. Eind goed al goed. Afbeelding Namaste.
Laten we bidden en dit hoofdstuk rusten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor @3aan » zo 27 jan 2019, 04:07

Verkeerde post . . .

Het is nu 04:36 nog een uurtje pitten en dan struinen op de Kofferbakmarkt der kofferbakmarkten (deze gaat altijd door) storm regen sneeuw bloedheet kan ons niet deren! HvH here we come.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Henrom
Berichten: 134
Lid geworden op: do 01 nov 2018, 21:30
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor Henrom » zo 27 jan 2019, 08:49

Verkeerde post . . . Afbeelding

Het is nu 04:36 nog een uurtje pitten en dan struinen op de Kofferbakmarkt der kofferbakmarkten (deze gaat altijd door) storm regen sneeuw bloedheet kan ons niet deren! HvH here we come.
Veel plezier en succes!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Henrom
Berichten: 134
Lid geworden op: do 01 nov 2018, 21:30
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor Henrom » ma 28 jan 2019, 13:31

Verkeerde post . . . Afbeelding

Het is nu 04:36 nog een uurtje pitten en dan struinen op de Kofferbakmarkt der kofferbakmarkten (deze gaat altijd door) storm regen sneeuw bloedheet kan ons niet deren! HvH here we come.
Veel plezier en succes!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
En..... nog succes gehad?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor @3aan » ma 28 jan 2019, 23:42

Nee, het kwam elke keer met bakken uit de lucht vallen, er stonden wel verkopers te wachten maar die durfden niet het risico te nemen om uit te pakken, na 1 1/2 uur maar weg gegaan naar Schiedam buitenmarkt met kramen die hadden geannuleerd zonder dat op hun site te vermelden, doorgereden naar De Margriethal in de Jeneverstad, tja daar stonden dezelfde handelaren met dezelfde spullen als de maand er voor, weggegooid geld dus. Doorgereden naar een Turkse bakker in Rotterdam, 15 Döner gehaald om lekkere Pan-tosties van te maken!

Volgend weekend beter
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor @3aan » wo 06 feb 2019, 23:27

Is die van jou al binnen?

Bij mij hebben ze na een klacht de leveringstermijn met 30 dagen verlengd vooraleer de klacht in behandeling wordt genomen, laatste keer met Bang good, terug naar Ali!

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Henrom
Berichten: 134
Lid geworden op: do 01 nov 2018, 21:30
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor Henrom » do 07 feb 2019, 19:10

Is die van jou al binnen?

Bij mij hebben ze na een klacht de leveringstermijn met 30 dagen verlengd vooraleer de klacht in behandeling wordt genomen, laatste keer met Bang good, terug naar Ali!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

2 jan besteld en betaald. Nog niets. Nu zegt Tonino het kan wel tot 8 weken duren.
DHL toont al geen beweging sinds 9 jan.
Tonino heeft mijn geld al sinds 2 jan, zij hebben geen hoofdpijn.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk



Terug naar “Branders”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron