Man en mes

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Man en mes

Berichtdoor Keyser » di 13 apr 2021, 13:05

Kinky hoor Frans! Dat netje zal je vast heel goed staan

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Man en mes

Berichtdoor fransg » di 13 apr 2021, 13:15

Kinky hoor Frans! Dat netje zal je vast heel goed staan Afbeelding
;-) er zitten ook kleine presentjes bij waarmee men zijn/haar geliefde kan verrassen:

- een dollarcent
- een tomahawk
- een sympathieke soldaat, voorheen een jongeman in de kracht van zijn leven, die aan het bijkomen is van de operatie waarmee hij nu een slanke jongedame is geworden, dapper onder de wapenen.

Hij draagt een geweer op zijn rug en in zijn handen heeft hij een degelijke grote veldtelefoon met antenne want hij mocht even met zijn moeder bellen, "ja mam alles is goed verlopen. Nee nergens last van, nu ja het prikt wel de eerste tijd maar dat wisten we, je moet veel drinken zeiden ze in het veldhospitaal, dan reinig je ook alles. Hoezo? Ja mijn stem gaat nog hoger worden maar hoger dan hockeymeisje wordt het niet."
IMG_1811.jpg
IMG_1810.jpg
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Man en mes

Berichtdoor gilleko B. » di 13 apr 2021, 17:10

Kinky hoor Frans! Dat netje zal je vast heel goed staan Afbeelding
;-) er zitten ook kleine presentjes bij waarmee men zijn/haar geliefde kan verrassen:

- een dollarcent
- een tomahawk
- een sympathieke soldaat, voorheen een jongeman in de kracht van zijn leven, die aan het bijkomen is van de operatie waarmee hij nu een slanke jongedame is geworden, dapper onder de wapenen.

Hij draagt een geweer op zijn rug en in zijn handen heeft hij een degelijke grote veldtelefoon met antenne want hij mocht even met zijn moeder bellen, "ja mam alles is goed verlopen. Nee nergens last van, nu ja het prikt wel de eerste tijd maar dat wisten we, je moet veel drinken zeiden ze in het veldhospitaal, dan reinig je ook alles. Hoezo? Ja mijn stem gaat nog hoger worden maar hoger dan hockeymeisje wordt het niet."
IMG_1810.jpg
IMG_1811.jpg
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Man en mes

Berichtdoor Dirk Jan » vr 21 mei 2021, 17:19

Dag of 10.
Klopt! Kwam mooi binnen, verpakt als exclusieve lingerie ;-)

En het dingetje werkt nog ook.
Fransg en cremalover, hebben jullie nog apart invoerrechten moeten betalen? Ik heb de slijper afgelopen zondag daar ook besteld en kreeg een van de week een mailtje, dat ik overigens niet zo vertrouw, met de melding dat ik invoerrechten moet betalen. Na betaling wordt het pakketje dan geleverd. Het mailtje lijkt van PostNL te komen, maar als ik met de muis over de link van de afzender ga, dan verschijnt er iets heel anders. Zo ook met de link naar de betaalsite. Niet op klikken dus. Maar ik vraag het me toch af, vandaar deze vraag.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Man en mes

Berichtdoor fransg » vr 21 mei 2021, 17:24

Ik ben het vergeten.

Staat er in het mailtje heel specifiek voor welk exact product van wie je wat zou moeten betalen?

Ik krijg weleens zo'n bericht, ook via SMS, met het verzoek om op een link te klikken want dan ontvang ik mijn pakket ook als ik niets heb besteld, oplichterij dan dus.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Man en mes

Berichtdoor bobbee » vr 21 mei 2021, 17:44

Ding is boven 22 Euro? Incl verzendkosten.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Man en mes

Berichtdoor fransg » vr 21 mei 2021, 17:55

Schermafbeelding 2021-05-21 om 17.54.39.png
Ding is boven 22 Euro? Incl verzendkosten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Man en mes

Berichtdoor fransg » vr 21 mei 2021, 17:56

Schermafbeelding 2021-05-21 om 17.56.00.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Man en mes

Berichtdoor Dirk Jan » vr 21 mei 2021, 18:12

Ik heb het ronde slijpertje en die kost 9.95 euro. Totaalprijs onder de 20 euro. In de mail wordt niet naar een product verwezen,dus inderdaad is dit niet te vertrouwen, bedankt.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Man en mes

Berichtdoor cremalover » za 22 mei 2021, 08:34

Heb nooit achteraf invoerrechten betaald.


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron