Goat Story Arco

Froika

Goat Story Arco

Berichtdoor Froika » do 19 nov 2020, 14:33

Hi,

Goat Story Arco

Prijskaartje voor de Early Birds op Kickstarter $299,- (-40% van de uiteindelijke prijs)

Ziet er veelbelovend uit, wat is jullie mening?

Linkje: https://www.goat-story.com/pages/arco

Screenshot 2020-11-19 at 14.32.59.png
ECM Giotto - Eureka Specialita - Hario V60 - CrushGrind Brazil - Bialetti Moka Express

bobbee

Re: Goat Story Arco

Berichtdoor bobbee » do 19 nov 2020, 18:53

Hallo, welkom op het forum.

Je hebt een mooie vondst gedaan van een nieuwe maler.

Ziet er mooi en slim gemaakt uit. Ik hoop dat hij dat waar maakt.

Ik las wel:
"carbonized finish Italian steel conical burrs"

Het zullen dan denk wéér de italmill schijven zijn en dat vind ik jammer. Dan krijg je wederom dat profiel wat bijna alle malertjes gebruiken. Alleen de comandante heeft een ander maalwerkje en die presteert buitengewoon goed tov de italmill.

En met wie hebben wij eigenlijk het genoegen?
If you are brewing a very dark roast, it will form a large dome of hell that will summon Ihsahn, who will ensure that your coffee tastes like the devil.

Fisherman

Berichtdoor Fisherman » do 19 nov 2020, 20:44

Zag deze ook voorbij komen. Erg leuk concept waar ik zeker wel toegevoegde waarde in zie.

Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als er bijvoorbeeld een dergelijke unit voor de Comandante komt; op vakantie en buiten de deur zelf malen en thuis "click-clack" de maler in de elektrisch aangedreven maal-assistent.

Ben benieuwd naar de uitvoering maar wat ik mee krijg van de andere GOAT producten steken ze kwalitatief wel goed in elkaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Aeropress & filter - Mahlkönig Vario Steel Burrs & Hario Skerton - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen zoet bakkie pleuâh

bvds

Berichtdoor bvds » do 19 nov 2020, 20:51

Eens met Bob, hopelijk geen Italmill burrs again. Daar hebben we er al zo veel van.
Espresso: Pavoni Professional / Elektra MCAL / Niche Zero / Eureka Specialita / Kinu Traveler
Filter: Hario V60 / Chemex / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade

bobbee

Berichtdoor bobbee » do 19 nov 2020, 22:35

Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als er bijvoorbeeld een dergelijke unit voor de Comandante komt; op vakantie en buiten de deur zelf malen en thuis "click-clack" de maler in de elektrisch aangedreven maal-assistent.
https://youtu.be/kPUBxEVYon4

https://youtu.be/D-HVfm6bOq0

Even klussen. Als iemand dit uit het filmpje wilt maken/uitzoeken etc dan wil ik het wel samen doen.
Het hele bouwpakket incl onderdelen en 3d bestanden wordt gedeelt met linkjes etc.
If you are brewing a very dark roast, it will form a large dome of hell that will summon Ihsahn, who will ensure that your coffee tastes like the devil.

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » do 19 nov 2020, 22:44

Leuk en simpel ding!
LONDINIUM L1 & R24 - etzMAX - Baratza - COMPAK R120 - Pavoni - FZ94 - Tonino - Wile - VSTrefractoIV - Mockmill Pro 200 - FAMAG Grilletta IM5-S

Froika

Berichtdoor Froika » vr 20 nov 2020, 13:07

Hi excuus ik had mezelf even voor moeten stellen 🙂.

Freek hier, 24 jaar oud, grafisch/digitaal ontwerper. En kom uit het mooie Breda.

Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met mijn koffie-hobby en heb ondertussen de volgende apparaten
> Mijn espresso's zet ik met mijn Isomac Zaffiro + Eureka Mignon Specialita
> Filterkoffie zet ik met mijn Hario V60 + CrushGrind Brazil

+ Mijn bonen koop ik altijd bij lokale branderijen.
ECM Giotto - Eureka Specialita - Hario V60 - CrushGrind Brazil - Bialetti Moka Express

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » vr 20 nov 2020, 13:58

welkom!
LONDINIUM L1 & R24 - etzMAX - Baratza - COMPAK R120 - Pavoni - FZ94 - Tonino - Wile - VSTrefractoIV - Mockmill Pro 200 - FAMAG Grilletta IM5-S

gilleko B.

Berichtdoor gilleko B. » vr 20 nov 2020, 17:47

Zijn er al lieden hier die ervaring hebben met de Eureka Helios, nu met 80mm schijven te krijgen?

Tekork

Berichtdoor Tekork » vr 20 nov 2020, 19:13

https://youtu.be/kPUBxEVYon4

https://youtu.be/D-HVfm6bOq0

Even klussen. Als iemand dit uit het filmpje wilt maken/uitzoeken etc dan wil ik het wel samen doen.
Het hele bouwpakket incl onderdelen en 3d bestanden wordt gedeelt met linkjes etc.
Ik zit hier ook al tijden over te dubben, zal even apart draadje aanmaken.
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

Terug naar “Koffiemolens & malers”