Fiorenzato malers

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor Keyser » za 11 sep 2021, 15:42

Hoe heb je contact gezocht? Ik zie dat ze een instagram account hebben of zoets, dat heb ik niet. Ik heb gereageerd via een bericht op ebay. En ik heb 350 + 50 verzendkosten geboden.
Ik heb je een berichtje gestuurd. Op marktplaats kwam ik wat tegen wat misschien wat voor je kan zijn.

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1501
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor Dirk Jan » za 11 sep 2021, 16:27

Ik heb gereageerd via een bericht op ebay. En ik heb 350 + 50 verzendkosten geboden.
Bod is vandaag geaccepteerd, als de betaling goed is gegaan en er wordt geleverd en de molen is binnen, dan zal ik er een mooi verslagje van doen!
Bedankt u allen voor het meedenken en -werken.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1501
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor Dirk Jan » do 16 sep 2021, 19:31

Kop van dit draadje klopt dus niet meer. De molen uit Duitsland is in goede orde aangekomen en het eerste bakkie is gezet: te fijn gemalen.
Het is dus een Mazzer Major Automatiek geworden. De molen schijnt drie jaar oud te zijn, hoe kan ik dat checken? Niet dat het een punt is maar nieuwsgierig. Er zijn nieuwe schijven ingezet, dat is ook duidelijk te zien. Heeft bij een winkel van Illy Espresso gestaan. Toen ik een paar weken geleden begon te zoeken had ik nooit gedacht dat ik zo snel een andere molen naar mijn smaak zou vinden. En zeker niet toen ik wist dat ik een Mazzer Major wilde, dat is wel heel specifiek. Het kan verkeren.
Afbeelding
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor bobbee » do 16 sep 2021, 19:45

Gefeliciteerd! Hij ziet er strak uit. Super fijn. Heb je het opvangschoteltje wat er nog voor hoort ook ontvangen?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1501
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor Dirk Jan » do 16 sep 2021, 20:16

Nee, het koffieopvangschoteltje en de veer onder de machine zit er niet bij, dat is wel jammer, maar daar gaan we een oplossing voor zoeken / bedenken.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

CAvE
Berichten: 40
Lid geworden op: do 26 aug 2021, 14:10

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor CAvE » do 16 sep 2021, 21:09

Die ziet er indrukwekkend uit. Als ik de ruimte er voor gehad zou hebben......

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1501
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor Dirk Jan » do 16 sep 2021, 21:45

Nou ja,het is hier ook wel een beetje vol aan het worden ;-)
Afbeelding
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor fransg » do 16 sep 2021, 22:08

Dat was een goeie vangst!! Fijn dat het perfect ging met de koop en verzending.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Joste
Berichten: 894
Lid geworden op: ma 01 apr 2013, 14:26

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor Joste » do 16 sep 2021, 22:52

Kop van dit draadje klopt dus niet meer. De molen uit Duitsland is in goede orde aangekomen en het eerste bakkie is gezet: te fijn gemalen.
Het is dus een Mazzer Major Automatiek geworden. De molen schijnt drie jaar oud te zijn, hoe kan ik dat checken? Niet dat het een punt is maar nieuwsgierig. Er zijn nieuwe schijven ingezet, dat is ook duidelijk te zien. Heeft bij een winkel van Illy Espresso gestaan. Toen ik een paar weken geleden begon te zoeken had ik nooit gedacht dat ik zo snel een andere molen naar mijn smaak zou vinden. En zeker niet toen ik wist dat ik een Mazzer Major wilde, dat is wel heel specifiek. Het kan verkeren.
Afbeelding
Prachtige maler! Blijven mooi, die Mazzers. Veel plezier ermee!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Fiorenzato malers

Berichtdoor gilleko B. » vr 17 sep 2021, 09:49

Mooie maler, die Mazzers zijn gebouwd als een tank en voelen aan als een tank. Die behuizing en lak is eenzaam in zijn soort. Deze maler ziet er zeker goed geconserveerd uit. Succes ermee!





Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten

cron