@3aan
Beluchten van de stoomboiler is iets van vroeger.
Ik zie dat vacuüm trekken niet zo.
Bovendien zit er een magneet ventiel tussen.
Over het de grote lengte aan pijp gevuld met condens of water heb je een goed punt.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
Re: serious coffee, nieuwe espressomachine uit Nederland
12Ik lees zelfs niks over de relatie met Rocket zou je dat kunnen duiden?
Wat betreft de "breker" het is vooral het ontluchten bij het opwarmen wat een gebruiksvriendelijker maakt door middel van onbeheerd opwarmen. Als het gesputterde water maar goed wordt afgevoerd.
Wat betreft de "breker" het is vooral het ontluchten bij het opwarmen wat een gebruiksvriendelijker maakt door middel van onbeheerd opwarmen. Als het gesputterde water maar goed wordt afgevoerd.
13Inderdaad wordt er iets anders op de site beschreven dan pressure profiling. Wel over supersnel opwarmen. Ik ben benieuwd dan naar het verbruik. De relatie met Rocket vind ik niet terug op de site. Het stoompijpje komt wel verrassend overeen.HanR schreef: do 06 jun 2019, 15:33 Misschien iets beter lezen.
Dan wordt de relatie met Rocket iets duidelijker.
Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
14Barista74 is de enige die een link met Rocket suggereert........
15Omdat ik deze op de site van de eigenaar tegenkwam. Maar inderdaad lijken de beschrijvingen van de beide machines niet op elkaar. Iets te voorbarige conclusie misschien.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2