Re: Even voorstellen...

11
RoelP schreef: do 16 apr 2020, 09:49 Enne...wat zijn we allemaal bevoorrecht dat we thuis van heerlijke koffie kunnen genieten, nu we allemaal het huis minder uit gaan.
Ja he, dat hebben we goed aangepakt! Zo is het leven in afzondering heel goed te doen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

12
Beste allen,

Graag stel ik mij ook even voor. Ik ben Timmo uit omgeving den Haag. Vol enthousiasme begonnen aan een restauratieproject en al helemaal zin om mee te kunnen praten over maling, bonen, boilerdruk, enz.

Echter voordat deze enthousiasteling zover is heeft hij een beetje hulp nodig. Welke hulp zal ik in het restauratietopic posten..

Voor nu, wat een mooi forum en een geweldige bron aan informatie zijn jullie.

Met vriendelijke groet, Timmo

19
Joste schreef: do 06 aug 2020, 13:21 Nu blijf ik me toch afvragen wat Peter Kafko tegen dual boiler heeft. Ik ben heel benieuwd.
Zelfs de grote Kees van der Westen vertelde jaren gelee nog tijdens een presentatie die destijds op Youtube stond (misschien nog wel) dat hij de extra boiler wel toevoegde vanwege de vraag van de klanten maar dat er nog véél mogelijk was en te ontwikkelen met één boiler.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino