Lage hopper 300gr Simonelli / Eureka
http://link.marktplaats.nl/m1557916739? ... nt=app_ios
Re: gespot
1103ja fraai ding in goede staat zo te zien ook
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1104Wel jammer dat hobbyisten die boilerringen zo vaak verkeerd om monteren
Hoop espressomachine voor je geld dat wel! De techniek in die machine is erg verfijnd en toch simpel.

Hoop espressomachine voor je geld dat wel! De techniek in die machine is erg verfijnd en toch simpel.
1105Door het oog van de expert gezien, die verrekte hobbyistenPti schreef:Wel jammer dat hobbyisten die boilerringen zo vaak verkeerd om monteren

“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
1106Hoeveel bar zou de veer in de groep drukken? Ben op zich nog blij met de pep maar zou een veer die iets meer drukt wel prettig vinden .. (nee ik koop geen heks:-)
Kinu Phoenix / Isomac Zaffiro
1107Het is dat ik geen vast water mogelijkheid heb
zie momenteel geen andere mogelijkheid dan een heks binnen mijn budget.

1108Ja dat vast water aansluiten is wel een dingetje. Zit al te kijken naar flojet oplossingen :p
Kinu Phoenix / Isomac Zaffiro
1109Ja die oplossing had ik ook gevonden. Prima dacht ik, alleen wel weer extra investering. En je zit met een fles die je telkens moet vullen/schoon maken. Voelt wat onhandig aan.diems01 schreef:Ja dat vast water aansluiten is wel een dingetje. Zit al te kijken naar flojet oplossingen :p
Ook weet ik niet hoe groot de boiler is, maar voor klein gebruik oogt hij qua energie verbruik wat kostbaar voor thuis.
Alleen mooier dan dit dan thuis machines niet worden.