Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

2892
Jazeker, die kleine lust er wel pap van! Aan zijn slanke postuur kun je zien dat hij al zeker 5 is maar zodra hij de H Moeder ontwaart zet hij een keel op van jewelste, waardoor bij De Moeder het zog weer toestroomt, ze aangename stuwingen voelt opkomen en zelf ook gaat verlangen naar de zuigkracht van Zijn Mond waarbij ze de vlijmscherpe tandjes voor lief neemt. Ze is zeer goed van vertrouwen, laat zich van alles op de mouw spelden, is laatst nog van de NUON naar de Essent overgestapt omdat er iemand aan de deur kwam met een Mooi Verhaal. OL Heer intussen vindt dat oneindig schattig en ontroerend en hij maakt er geen probleem van dat ze nu juist extra duur uit zijn. Slimme wijven genoeg maar deze vindt hij toch de leukste. Toen ze net verkering hadden en Hij haar 'benaderde' vroeg ze 'kan dit wel? ik ben immers gehuwd met Joseph?' en Hij wist haar te overtuigen dat dit welzeker geen kwaad kon, 'ik doe het immers onbevlekt, kijk maar je ziet er niks van.'
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.

2897
cremalover schreef:
Tweede S&F.
Film met links.Normaal gaat dit drie keer zo snel. Keertje of drie is genoeh.Dit is ongeveer 1700 gram. Heb het ook al met 3.5 kilo gedaan. Who needs a mixer? :D
Cremalover, ik heb de link aangeklikt, maar de video is privé, mocht het hierin opgenomen kneden enkele en alleen betrekking hebben op deeg, dan zou dat wellicht opgeheven kunnen worden.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk