Re: gespot

1673
Dit type Volvic is idd erg lekker voor koffie, echter vind ik water hier uit de kraan gefilterd met de bwt magnesium filter misschien nog wel wat lekkerder.
Slechts mijn ervaring, dacht ik deel het even. Kan een geïnteresseerde beide proberen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1674
bobbee schreef:Dit type Volvic is idd erg lekker voor koffie, echter vind ik water hier uit de kraan gefilterd met de bwt magnesium filter misschien nog wel wat lekkerder.
Slechts mijn ervaring, dacht ik deel het even. Kan een geïnteresseerde beide proberen.
Bobbee, heb je een foto van je BWT-kan en filter?

Afbeelding

1675
gilleko B. schreef:
bobbee schreef:Dit type Volvic is idd erg lekker voor koffie, echter vind ik water hier uit de kraan gefilterd met de bwt magnesium filter misschien nog wel wat lekkerder.

Afbeelding
Ze passen in een Brita kan. Maar dit is het :

https://www.bwtwater.nl/nl_b2c/1-jaar-m ... -pink-kiss

Op amazon goedkoper te scoren volgens mij! Of even zoeken naar aanbieding bij conrad oid?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1676
Ik durf het niet echt, ik heb te weinig vertrouwen in zo'n kan tov de kost van een boiler voor mijn pro 800.

Maar dat is puur mijn buikgevoel op basis van 0.0 kennis. Ik kan het volledig mis hebben. I

k herinner me wel dat bij snelkoffiezetten die terugkwamen van een cliënt uit Brussel niet alleen de boiler volgekalkt was maar ook de slang uit de boiler vol zat met kalk, best indrukwekkend. Het spijtige was dat men er echt niet naar keek of iets wou aan doen. Nieuwe boiler en wachten op de terugkeer en zelfde procedure. Facturen werden steeds correct betaald.

1677
De B. Cormorant schreef:Ik durf het niet echt, ik heb te weinig vertrouwen in zo'n kan tov de kost van een boiler voor mijn pro 800.

Maar dat is puur mijn buikgevoel op basis van 0.0 kennis. Ik kan het volledig mis hebben. I

k herinner me wel dat bij snelkoffiezetten die terugkwamen van een cliënt uit Brussel niet alleen de boiler volgekalkt was maar ook de slang uit de boiler vol zat met kalk, best indrukwekkend. Het spijtige was dat men er echt niet naar keek of iets wou aan doen. Nieuwe boiler en wachten op de terugkeer en zelfde procedure. Facturen werden steeds correct betaald.
BWT is niet zomaar een speler op die markt. Die hebben echt ontzettend veel kennis en deze filters werken goed.

1678
Dat besef ik wel maar die kannen (welliswaar van Britta) waren hier geïntroduceerd of gepercipieert als voor een lichte zuivering en een iets betere smaak. Ik denk dat het vooral daardoor zo in mijn kopje zit. Ik wel echt nog wel eens benadrukken dat het puur buikgevoel is, ik heb 0.0 kennis

1679
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:

Afbeelding
Ze passen in een Brita kan. Maar dit is het :

https://www.bwtwater.nl/nl_b2c/1-jaar-m ... -pink-kiss

Op amazon goedkoper te scoren volgens mij! Of even zoeken naar aanbieding bij conrad oid?
Thx
Afbeelding

Afbeelding

1680
Ik gebruik van die zakjes in mijn reservoir. Zo'n kan van BWT met patronen ontkalkt dus (ook). Ik zelf heb naast een zakje in het reservoir ook een kan in de koelkast waarin ook een zakje zit. Is het reservoir weer leeg omdat je vergeten bent bij te vullen dan heb je toch weer geprepareerd water. Zo'n kan van BWT werkt dan misschien beter.