Volgens mij is het beleid en de werkwijze van Facebook en consorten al wat langer dan 2018 niet zo netjes. Maar ja, als je op FB zit heb je ook gewoon je eigen verantwoordelijkheid en waar je op klikt bepaalt iemand zelf, eigen keuze. Daar kan iemand volgens mij alleen zichzelf de schuld van geven. Koppie erbij houden denk ik dan.fransg schreef:https://nos.nl/artikel/2400301-klokkenl ... eft-gevoed
Haugen zegt dat de oorsprong van de problemen ligt in een verandering van het algoritme in 2018. Dit leidde er volgens haar toe dat er meer verdeeldheid tussen gebruikers op Facebook ontstond. Facebook paste dat algoritme niet meer aan omdat het zag dat gebruikers daardoor juist vaker terugkwamen op het sociale medium, waardoor er meer advertenties verkocht werden.
"Ik zag keer op keer dat er belangenconflicten waren tussen wat goed was voor het publiek en wat goed was voor Facebook", zegt Haugen. "En Facebook koos steeds voor het eigen belang, zoals het verdienen van meer geld."
Re: COVID-19 & de koffiewereld
1031Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!