Ik hoop dat jij het nooit voor het zeggen krijgt
Re: COVID-19 & de koffiewereld
1301ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario - Kaleido Sniper M6
Ik hoop dat jij het nooit voor het zeggen krijgt
Insgelijks!Marc O. schreef:Ik hoop dat jij het nooit voor het zeggen krijgt

Juust. Dat vind ik ook. En en...bvds schreef:Ik voel meer voor en en. Een gezonde samenleving opbouwen kost tijd. Veel tijd. Dus we zullen tegelijk een korte als lange termijn strategie moeten aanhouden. Alleen vacinneren en doorgaan tot de orde van de dag is een gemiste kans die ons duur kan komen te staan in de toekomst. Voor de korte termijn gaan we het met enkel insteken op primaire preventie niet redden. De uitdaging is om tegelijk meerdere perspectieven tegelijk te hanteren. Wat ik trouwens een gemiste kans vind is dat we niet hebben ingezet op een "wereldvaccin" tegen kostprijs en vaccins nu een verdienmodel zijn geworden.
En helemaal eens met Bobbee. Je mag van mening verschillen zolang je elkaar maar respecteert. En dat dient van twee kanten te komen.
Iedereen prettig weekend!
cremalover schreef: vr 19 nov 2021, 18:42 Hoe denk je dat curve er had uit gezien als niemand gevaccineerd was?
bvds schreef: vr 19 nov 2021, 22:01 Punt is dat er te veel mensen in het ziekenhuis belanden. Maar in verhouding veel minder gevaccineerden terwijl er daar veel meer van rondlopen. Dus de ongevaccineerden zorgen voor extra druk. Daar kan je moeilijk om heen. Dat ouderen in beide groepen oververtegenwoordigd zijn doet hier niks aan af en is niet meer dan logisch. Overigens is de gemiddelde leeftijd onder ongevaccineerden een stuk lager. Volgens het RIVM 20 jaar.
https://www.rivm.nl/nieuws/ongevaccinee ... accineerde
Terug naar “Leuk en interessant”