Wisseling van de wacht

1
Tijdens de sponsorvergadering van de Stichting Dutch Coffee Promotion van afgelopen maandag, maakten een aantal prominente bestuursleden bekend het stokje graag over te geven aan een nieuwe generatie. De functies van Voorzitter, Penningmeester, Brand-Identity...ehh..er en Secretaris komen op termijn beschikbaar. Grote vraag natuurlijk wie vult deze functies in.

Wie van jullie zou het leuk vinden om hier in als vrijwilliger een steentje bij te dragen?
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Re: Wisseling van de wacht

2
In combinatie met een fulltime binnenzitbaan wordt het moeilijk, maar een oplossing moet er toch altijd wel te vinden zijn. Is er ook duidelijk wat er exact verwisseld moet gaan worden en wat deze functies inhouden? Ik kan me voorstellen dat er nog meer mensen er een beetje aan zitten te denken, maar niet weten wat de inhoud ervan is. Welke termijn?

Of ben ik dat alleen?

Adios Sanne
Laatst gewijzigd door Qmilluna op ma 11 jan 2010, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Leg nou nog een keer uit hoe je dat precies doet.....vervelen

Re: Wisseling van de wacht

3
Met uitzondering van Deborah zijn de bestuursleden die afscheid nemen allemaal lid van koffiepraat. Ik zal ze eens uitnodigen om toe te lichten wat de functies in houden.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu