Re: Wiekendje Malabar.
3Sproeit die malabar zo?
Staat een mooie major met doser te koop
Hint hint
Staat een mooie major met doser te koop
Hint hint
Faema Lambro - Mazzer Major E
4Malabar wil het liefst overal in huis zitten behalve in het filterbakje.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5Wordt wel weer een keer tijd voor een zakje malabar. Is denk zo'n 3 a 4 jaar geleden dat ik hem heb gedronken.
Iemand tips voor een goede malabar?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
6Als je echt een goede wilt proberen benader dan Peterbobbee schreef: zo 09 jan 2022, 20:16 Wordt wel weer een keer tijd voor een zakje malabar. Is denk zo'n 3 a 4 jaar geleden dat ik hem heb gedronken.
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
7Ik had 'm een maandje ofzo geleden van Koepoort. Beviel me prima (vrouwlief iets minder, dus is helaas iets eenmaligs geweest).
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario - Kaleido Sniper M6
8Die sproeit ook veel minder! Maar Malabar is niet mijn ding. Na een paar kopjes heb ik weer voor een jaar genoeg. Er zijn gelukkig genoeg liefhebbers.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
9Ik vond de Malabar van David (Brandhuys) erg goed. Ik hou er normaal niet zo van, maar die vond ik lekker.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Eureka XL | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600