Gelezen, dank Adriaan!

Kijk eens aan, top! Ik had idd dat filmpje bekeken en whole latte love leek me wel een betrouwbare bron voor dit soort reviews. Ik weet niet zozeer of ik nu al een smaakverschil proef, maar de smaak van melk is wel wat anders dan bij mijn vorige kannetje. Wie weet, misschien beeld ik het me nog maar in. Nog even een aantal weken uitproberen!
bobbee schreef:
Kleine tip:
Probeer eens de verse biologische melk van de Jumbo. Echt een genot qua smaak en hoe die opschuimt. Zeer goed te proeven ivm andere melk.
Inderdaad fijne en lekkere melk maar er zit wel eens een mindere partij bij. Die smaakt goed, schuimt goed op maar stort vervolgens snel weer in. Maar meestal is het fijne melk.bobbee schreef:Smaak verändert niet door het kannetje. Dat kan niet. Hooguit de textuur maar dat ligt ook aan je eigen techniek en kennis er hoe je die een kannetje gebruikt. Ook heeft de capaciteit van de stoomkracht invloed.
Kleine tip:
Probeer eens de verse biologische melk van de Jumbo. Echt een genot qua smaak en hoe die opschuimt. Zeer goed te proeven ivm andere melk.
Daarom wil ik alles na het afwassen alles goed afgespoeld hebben (als we even met de hand iets afwassen).
Terug naar “Leuk en interessant”