Wel voorzichtiger mee om moet gaan. Ook meteen alle andere messen weer geslepen met een 1000 en 8000 watersteen….ik houd wel een beetje van mooie handgemaakte spullen waar echt een vakman achter zit

Heel mooi mes!MdB schreef:Ik heb voor in de keuken ook weer een nieuwe aanwinst. Een mooi handgesmeed nakiri mes. Mooi mes van roestbestendig staal om groente mee te snijden. Mij andere Japanse mes (Gyuto) is van koolstofstaal, super hard maar pak ik toch ook weer minder snel omdat je er
Wel voorzichtiger mee om moet gaan. Ook meteen alle andere messen weer geslepen met een 1000 en 8000 watersteen….ik houd wel een beetje van mooie handgemaakte spullen waar echt een vakman achter zit
Nee, lijkt me niet. Best veel dingen zijn nog altijd slecht leverbaar, met lange wachttijden als gevolg.MdB schreef:Jeetje, is dat normaal dat je er zo lang op moet wachten?
Heb je er wel al een mailtje aan gewaagd? Om te peilen of je bestelling niet al is verstuurd en misschien zoekgeraakt?Joste schreef:Nee, lijkt me niet. Best veel dingen zijn nog altijd slecht leverbaar, met lange wachttijden als gevolg.MdB schreef:Jeetje, is dat normaal dat je er zo lang op moet wachten?