bobbee schreef:omeCo schreef:bobbee schreef:
Mocht je de Sennheiser willen dan heb ik wel een tip voor je!
Sennheiser heeft een outlet. Staan ook zeer prijzige op voor veel minder.
https://eu.sennheiser-hearing.com/nl/collections/outlet
Is officieel van Sennheiser. Alle TWS dopjes zijn altijd nieuw en verzegeld en volle garantie. Beetje gekke outlet.
Dus mocht je nog een mooie Headset zoeken... Zit hier wel te genieten momenteel van het geluid. Mochten het model er nu niet in staan dan is het gewoon even in de gaten houden tot ze erin komen. Er is overigens ook de de normale CX, die is ook al goed en stukje goedkoper.
Ik heb zelf naast de AirPods ook een Sennheizer Momentum M2 AEBT. Dat is weer van een heel andere orde. Klinkt prachtig maar is wel achterhaald. De noisecanceling kan niet uit en de Bluetoothversie ondersteunt geen high-res. Ik kan hem ook bedraad gebruiken maar heb geen apparatuur waar de (mini)Jack in kan. Dus tja.
Gelukkig heb m’n Dali’s!
Dali Evidence 870 heb ik gehad! Goede herinneringen aan, weggedaan toen ik kinderen kreeg. De stress die het zou veroorzaken als er tegenaan gestoten zou worden kon ik voor de geboorte vang de 1e al niet verwerken.
Welke heb jij nu?
Hahaha herkenbaar! Maar ik heb de kindertijd wel doorstaan hoor. Het was voor hen heel duidelijk dat de luidsprekers verboden terrein waren.
Een kind van een vriendin heeft het ooit gewaagd zijn armpje te laten verdwijnen in een baspoort. Hij toverde een stuk isolatie tevoorschijn.
Ze is geen vriendin meer.
Ik heb nu een set Dali Oberon 7. Erg fijne luidsprekers en dankzij de vrouwvriendelijke vormgeving kon ik toch weer een maatje groter kopen!