voor mijn Lambro zoek ik 3 zes mm bouten met 6 vlakskop voor steeksleutel. Echter op het 6 vlaksgedeelte zit een bolle kop.
Dus feitelijk een bout met de kop van een dopmoer.Ik weet wel dat ik met locktite draadeind in de kop van de groep kan lijmen of draadeind in de moer maar dat wil ik niet.
Heeft iemand enig idee of dit soort bouten nog ergens te krijgen zijn?
Zoiets
Re: 6mm 6 vlaksbout met bolle kop
3Erg lastig om te vinden wat je zoekt. lijmen met loctite wil je niet, overweeg eens om zon blindedop moer even met een maar tig las puntjes vast te lassen op een draadstang ,even een schuinkantje maken met een grotere boor en in dat verzonken randje het tig tasje te leggen, na de montage zie je er niets van en het zit goed vast,succescremalover schreef: zo 09 okt 2022, 11:38 voor mijn Lambro zoek ik 3 zes mm bouten met 6 vlakskop voor steeksleutel. Echter op het 6 vlaksgedeelte zit een bolle kop.
Dus feitelijk een bout met de kop van een dopmoer.dopmoer.jpgIk weet wel dat ik met locktite draadeind in de kop van de groep kan lijmen of draadeind in de moer maar dat wil ik niet.
Heeft iemand enig idee of dit soort bouten nog ergens te krijgen zijn?
Zoiets
dopbout.jpeg
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
4Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
5Het enige dat ik kan vinden zijn het type Trackshoe bouten. Die hebben dezelfde functie-vorm maar die zijn niet metrisch.
Londinium R - Option-O P80 - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™