Re: gespot
2841Dus geen ~17gr/30ml espresso in de melk? Ik vind het dan teveel naar melk smaken.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Een vriendin van mij gebruikt de Rocket om een klein laagje espresso in een grote kop te laten lopen, 18g maalsel, 10g van die dikke eerste straal espresso en daar gaat dan een flinke hoeveelheid elektrisch opgeschuimde melk bij.bobbee schreef: za 24 dec 2022, 09:25 Dus geen ~17gr/30ml espresso in de melk? Ik vind het dan teveel naar melk smaken.
Hoe komt nu dat zo veel vrouwen hun koffie zo willen, hier is dat ook zo en daar gebruik ik de dubbelspout alleen nog voor. Daarnaast alleen nog de bottem/crotch-less filter.fransg schreef:Een vriendin van mij gebruikt de Rocket om een klein laagje espresso in een grote kop te laten lopen, 18g maalsel, 10g van die dikke eerste straal espresso en daar gaat dan een flinke hoeveelheid elektrisch opgeschuimde melk bij.bobbee schreef: za 24 dec 2022, 09:25 Dus geen ~17gr/30ml espresso in de melk? Ik vind het dan teveel naar melk smaken.
Terug naar “Leuk en interessant”