Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

731
gilleko B. schreef:OK maar Omeco.dat doe je dan in Koffiepraat en niet via een leachprogramma als.Tapatalk. Maar force tamper werkt wel erg fijn. Ik zou um nu al niet meer willen missen.

Afbeelding
Neenee, ik gebruik uitsluitend Tapatalk via m’n iPhone of iPad. Met de knop links boven het toetsenbord plaats ik foto’s

Afbeelding

732
Ik heb een heel ander probleem. Ik kan juist niets plaatsen via koffiepraat.nl omdat ik niet kan inloggen. Ik heb destijds mijn account aangemaakt en ingelogd op de app via mijn Apple ID. Dat leek handig want je hoeft geen wachtwoord te bedenken maar daardoor kom ik nu met geen mogelijkheid meer op de site. Ik heb de moed opgegeven en een betaalde Tapatalk genomen. Werkt goed. Ik kan alleen nergens kwijt welke apparatuur ik gebruik (al zie je dat alleen op de site en niet in Tapatalk.

Maar we dwalen af.

733
gilleko B. schreef:. Maar force tamper werkt wel erg fijn. Ik zou um nu al niet meer willen missen.

Afbeelding
Same here! We hebben bij de branderij zo’n tampautomaat, een Chinees, maar daarmee kan je je puck toch verknallen. Bovendien geeft hij altijd wat rommel. Met de force tamper gaat het echt altijd goed. Altijd een mooie schone strakke puck. Met je ogen dicht.

734
omeCo schreef:
gilleko B. schreef:OK maar Omeco.dat doe je dan in Koffiepraat en niet via een leachprogramma als.Tapatalk. Maar force tamper werkt wel erg fijn. Ik zou um nu al niet meer willen missen.

Afbeelding
Neenee, ik gebruik uitsluitend Tapatalk via m’n iPhone of iPad. Met de knop links boven het toetsenbord plaats ik foto’s
Test...

Afbeelding

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!