Sleeve gedemonteerd mbv doppen van twee potten Petti passata di pommodoro, een fles Gardini thousand islands dressing en een 5cm pvc eindkapitaal!!
En nu poetsen maar.
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202302 ... b896dd.jpg[/IMG]
Re: De LONDINIUMs afdeling
402Ha heel handig!omeCo schreef: di 14 feb 2023, 15:56 Sleeve gedemonteerd mbv doppen van twee potten Petti passata di pommodoro, een fles Gardini thousand islands dressing en een 5cm pvc eindkapitaal!!
En nu poetsen maar.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
403Het heeft nog even iets langer geduurd, maar eergisteren heb ik ook op de bestelknop gedrukt. Nu nog een aantal weken wachten tot mijn Londinium bezorgd wordt 

404Leuk!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
405Wow!Pimmedoris schreef:Het heeft nog even iets langer geduurd, maar eergisteren heb ik ook op de bestelknop gedrukt. Nu nog een aantal weken wachten tot mijn Londinium bezorgd wordt
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
406Waar is de like button 

Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
407Vraagje aan de eigenaren. Behandelen jullie de houten handvatten wel eens? En zo ja, met wat?
408Die van mij is dan 2013..ziet er nog goed uit, wel wat "leven" te zien in het hout maar dat vind ik juist wel wat hebben.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
409Ik heb ergens speciale olie voor houten snij-blokken maar om die op te zoeken vind ik teveel werk en dan maak ik mijn handen gewoon een beetje vet met bakolie en veeg over de houten handvatten.Pimmedoris schreef: vr 24 feb 2023, 21:55 Vraagje aan de eigenaren. Behandelen jullie de houten handvatten wel eens? En zo ja, met wat?
410Haha, helder. Geen prioriteit dus
In de handleiding stond dat de handvatten onbehandeld waren en voor gebruik ingesmeerd moeten worden met "Butcher's block wax". Whatever that may be....

In de handleiding stond dat de handvatten onbehandeld waren en voor gebruik ingesmeerd moeten worden met "Butcher's block wax". Whatever that may be....