Re: Leven na een Strega
62

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
64Vragen en krijgen zijn twee.bobbee schreef: di 27 jun 2023, 00:41Maar ff serieus, ga je er 990 euro voor betalen???dennis-caro schreef:Merci, bvds!
Er is voor bijna 700 euro aan upgrades gedaan. En dat op een machine met een basisprijs van iets meer dan 800 euro.Dan mag de verkoper in zijn handen klappen en weet ik wat ik kan vragen voor mijn La Pavoni Stradivari professional met ook bijna al die upgrades!!

65dennis-caro schreef: ma 26 jun 2023, 21:22 Dank je, Guido!
Ik zie dat jij ook een Moccamaster en een Bialetti Moka Express hebt. Die heb ik beiden ook.
Klopt.
De Moccamaster voor als er meer dan 4 mensen Americano/cappuccino/espresso willen.
De Moka's gebruik ik niet veel meer.
Maar pas geleden kwam mijn dochter terug van Sicilië met speciaal voor de Moka voorgemalen (dat dan wel) koffie.
En die was toch wel erg lekker.
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
66Leuk! Die Moccamaster gebruik ik daar ook voor. En mijn vrouw gebruikt 'm omdat ze de Strega en Pavoni te ingewikkeld vindt
Die Bialetti vind ik een heel leuk ding. Gebruik 'm eigenlijk te weinig.

Die Bialetti vind ik een heel leuk ding. Gebruik 'm eigenlijk te weinig.
67990 euro? way too much als je het mij vraagt.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
69gelukkig. hoe dan ook met al die mods een serieus goede machine!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
70Zeker! Ik ben er erg blij mee en heb al diverse serieus lekkere espresso's gemaakt, al zeg ik het zelf.
En ik vind het gewoon geweldig om echt back to basics een bakkie te maken
En ik vind het gewoon geweldig om echt back to basics een bakkie te maken