De kosten vallen me reuze mee. Geen reden in ieder geval om een zuiniger alternatief te gaan zoeken.

Ja, is hetzelfde als de groenten 10ct stijgen qua prijs dan te besluiten om voortaan iedere avond in een sterrenrestaurant te gaan eten. Heeft wel zijn charmefransg schreef:Klopt, daarom verbaasde het mij laatst ook van de man van de Xenia hier te lezen dat hij weer een heel nieuwe versie aan het ontwikkelen is om energie te besparen. Voor je het weet geef je 4000 euro extra uit om een dubbeltje te besparen.
Het geld moet rollen!!manduca schreef:Twee londinia en klasse A versterkers. Helaas geen dak voor zonnepanelen…..
Wel het liefst mijn kant opbobbee schreef:Het geld moet rollen!!manduca schreef:Twee londinia en klasse A versterkers. Helaas geen dak voor zonnepanelen…..
It is important to work on this climate crisis - at least to have done what is possible.fransg schreef: do 31 aug 2023, 21:09 Klopt, daarom verbaasde het mij laatst ook van de man van de Xenia hier te lezen dat hij weer een heel nieuwe versie aan het ontwikkelen is om energie te besparen. Voor je het weet geef je 4000 euro extra uit om een dubbeltje te besparen.