Ik zou zeggen kom eerst eens een keer hier proeven en neem je eigen bonen mee als referentie. Dan weet je wat je thuis had en is het makkelijker om het verschil te proeven. Over uiterlijk een maand zou de Lagom P64 binnen moeten zijn en dan heb ik beide opties voor zowel wat voller als heel clean. Als je dan ook de 1ZPresso mee gaat nemen kan je echt makkelijk vergelijken. Dan kan je op basis daarvan bepalen hoeveel geld je uit wil gaan geven en voorkom je een eventuele miskoop.
Re: Eureka Mignon Specialita
11Ja toen gaf je nog niet aan dat je een filter snob was
. Als je geld uit wilt geven en het goed wilt doen met een mooie workflow dan ben je zo 1000 euro verder voor een DF64V met SSP Cast schijven. Zo'n Super Jolly uit de advertentie is inderdaad wat ik bedoel en dan moet je nog SSP schijven op de kop tikken (https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... 4-mm-burrs). Dat is een leuk begin maar met variabele RPM wordt filter nog een stukje beter, maar.....
Ik zou zeggen kom eerst eens een keer hier proeven en neem je eigen bonen mee als referentie. Dan weet je wat je thuis had en is het makkelijker om het verschil te proeven. Over uiterlijk een maand zou de Lagom P64 binnen moeten zijn en dan heb ik beide opties voor zowel wat voller als heel clean. Als je dan ook de 1ZPresso mee gaat nemen kan je echt makkelijk vergelijken. Dan kan je op basis daarvan bepalen hoeveel geld je uit wil gaan geven en voorkom je een eventuele miskoop.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer