Ik was hier al een tijdje stille meelezer zonder account, maar dacht: tijd om mezelf toch eens officieel te registreren
Ik ben Mano, 30 jaar en software engineer. Zoals het cliché wil, horen koffie en IT een beetje bij elkaar als een vis bij water. Zelf ben ik ook best fan van alles wat analoog is (waarschijnlijk als tegenreactie op mijn dagelijkse digitale bezigheden
Mijn huidige setup: een 1st gen Rocket Appartamento met een Eureka Specialita. Momenteel staat de Rocket binnen voor onderhoud en een nieuwe pomp, en ik merk dat ik daardoor nóg meer op dit forum zit te lezen… een vorm van coping omdat ze een week of twee/drie buiten strijd is
Waar ik naartoe wil: ik heb al langer mijn oog laten vallen op een nieuwe molen, de Mazzer Philos. Toen ik onlangs mijn Rocket bij Limarc België binnenbracht, zag ik daar een Linea Micra staan en was ik meteen verkocht. Het plan is dus om mijn huidige setup (met verse service & pomp) te verkopen en over te stappen naar een Micra & Philos combo. Niet meteen het goedkoopste idee, maar wel een setup waar ik enorm naar uitkijk!
Hier wat foto's van de huidige setup, de koffiemachine staat op een vintage legerkast van de jaren 50, kwestie van hem toch een ere plaatsje te geven