Zojuist zijn de details bekend gemaakt van de nieuwe maler die Lagom heeft gemaakt: de Lagom P80! Voor zo ver ik begrepen heb is dit de upgraden van de P64.
Vlakke 80 mm maalschijven.
Prijs $1595 + shipping.
https://www.option-o.com/shop/p/lagom-p80
Re: Lagom P80
2Te bedenken dat de EG-1 bijna drie keer zo veel kost. 
Ook stuk goedkoper als de zerno 2.
Dit is geloof ik, nu ook de goedkoopste 80 mm-koffiemaler op de markt. Heel competitief geprijsd van option-o en goed nieuws voor de liefhebbers.
Ik wacht even de eerste levering wel af maar dit kan ik wellicht nog wel erbij hebben.
Ook stuk goedkoper als de zerno 2.
Dit is geloof ik, nu ook de goedkoopste 80 mm-koffiemaler op de markt. Heel competitief geprijsd van option-o en goed nieuws voor de liefhebbers.
Ik wacht even de eerste levering wel af maar dit kan ik wellicht nog wel erbij hebben.
You can't buy experience
3De DF83V met ssp is toch nog steeds goedkoper?
ACS Vesuvius Evo Leva (DS) - G-iota Pro83VS SSP LS
Bezerra Strega (PSM) - etzMAX LM
La Pavoni Esperto Abile - Eureka Mignon XL
Bezerra Strega (PSM) - etzMAX LM
La Pavoni Esperto Abile - Eureka Mignon XL
4Je hebt gelijk, die is een stuk goedkoper. Toch denk ik dat ik deze ga bestellen, als de prijs echt vaststaat. Bedenk ook wel dat er nog BTW bij komt.
Iemand op termijn interesse in een P64?
Iemand op termijn interesse in een P64?
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
5Als ik mijn ervaringen met de DF83V vergelijk met de KafaTek en zo 10 shotjes geblinddoekt voorgeschoteld zou krijgen, dan was het kop of munt geweest, zo klein en subtiele verschil is het in mijn beleving geweest.
Nee, als ik de DF83V met SSP nog had staan, dan had ik met de kennis van nu de P80 ook wel overgeslagen.

You can't buy experience