Re: La Marzocco Linea Mini

481
mr Blanc schreef: wo 01 apr 2026, 15:00
bobbee schreef: wo 01 apr 2026, 12:19
gilleko B. schreef:Naast het vervangen van een kraanas enige tijd geleden, was afgelopen vrijdagochtend na het opstaan de machine volledig dood, gebruikelijke reanimeeracties leidden niet een wederopstanding. As dead as a doornail. Home barista geraadpleegd en vermoedde dat het moederboard de geest had gegeven. Maandag jl. naar ESW gereden, en, ja, het moederboard was kaduuk. Gelijk gerepareerd waar ik bij stond en weer naar huis. Alles doet het weer.

Afbeelding
Nee! Dat kan niet, het is een La Marzocco! Die gaan niet stuk, het is geen Chinees.
Afbeelding

(al met al, superklote voor je!)
Hoogstwaarschijnlijk een flauwe 1 april grap ;)
Over LM maak je geen grappen (toch?).
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

482

Frup schreef: Over LM maak je geen grappen (toch?).
Ze zijn ook eigenijk veel meer waard dan de verkoopprijs, LM subsidieert zelf die machines om ze niet voor iedereen toeganelijk te maken! Geen grappen hier...
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

483
mr Blanc schreef:pfff het zit de laatste tijd even niet mee met het anders zo brave beestje...Gelukkig doet ie t weer. Zijn dat dure grapjes zo'n nieuw moederboard?

Hopelijk voorlopig weer even klaar
€268 armer, maar minder duur dan wanneer je zo'n moederboard los op het Net koopt. Ook fijn snel en klantvriendelijk geholpen. Dat was echt in alle kommer en kwel een dikke meevaller. Aardige gast daar bij ESW. Het moederboard is volledig Italiaans, dat had van Chinese makelij moeten zijn, die zijn daar volgens mij veel beter in
Afbeelding
. Misschien op naar een Wendougee Bobbee.

Afbeelding

484
gilleko B. schreef: do 02 apr 2026, 03:00
mr Blanc schreef:pfff het zit de laatste tijd even niet mee met het anders zo brave beestje...Gelukkig doet ie t weer. Zijn dat dure grapjes zo'n nieuw moederboard?

Hopelijk voorlopig weer even klaar
€268 armer, maar minder duur dan wanneer je zo'n moederboard los op het Net koopt. Ook fijn snel en klantvriendelijk geholpen. Dat was echt in alle kommer en kwel een dikke meevaller. Aardige gast daar bij ESW. Het moederboard is volledig Italiaans, dat had van Chinese makelij moeten zijn, die zijn daar volgens mij veel beter in
Afbeelding
. Misschien op naar een Wendougee Bobbee.

Afbeelding
Dat is dan weer schappelijk...hopelijk nu klaar met de ellende!
Linea Mini R Zwart - Sculptor 078S Zwart - Specialita Mat Zwart