Klopt. Rationeel heb je hier ook helemaal gelijk in, maarja.... mijzelf kennende.... nieuw uit de doos en zelf het eerste krasje op het RVS zetten. Betekent wel uiteraard dat dat eerste krasje een duur krasje gaat worden (nieuw - 2e hands).Rosanne schreef: zo 13 sep 2026, 11:58 Een Lelit Bianca is met een beetje geluk ook wel eens tweedehands te vinden
Re: Voorstellen en hopelijk een pad vinden uit het dreigende moeras...
42Haha ik snap je. Ik had destijds het geluk dat ik de Bianca van iemand over kon nemen die er altijd zuinig op is geweest, waardoor de Bianca er zo goed als nieuw uit zag. Maar dat moet je maar net treffen idd.
Dat terzijde denk ik dat je een hoop plezier gaat beleven aan de Bianca. Ik ben er in ieder geval nog iedere dag ontzettend blij mee.
Wat ik ook een pluspunt vind zijn de YouTube video’s van Lelit waarin ze heel duidelijk uitleggen hoe je iets kan repareren indien een onderdeel stuk is (te vinden onder de naam Lelit Insider)
Dat terzijde denk ik dat je een hoop plezier gaat beleven aan de Bianca. Ik ben er in ieder geval nog iedere dag ontzettend blij mee.
Wat ik ook een pluspunt vind zijn de YouTube video’s van Lelit waarin ze heel duidelijk uitleggen hoe je iets kan repareren indien een onderdeel stuk is (te vinden onder de naam Lelit Insider)
Lelit Bianca V2 - Niche zero - Lagom P80 - ROK Espresso maker - Ikape K2 portable espresso maker -
Re: Voorstellen en hopelijk een pad vinden uit het dreigende moeras...
43De Bianca lijkt mij echt een topmachine, hoor bijna alleen maar positieve verhalen.Rosanne schreef: ma 14 sep 2026, 11:21
Maarrrrr.... Topoverleg gehad met de huisbaas (mijn vrouw)... de automaat blijft nog steeds de Lelit Bianca v3, dat hadden we al eerder afgestemd, die zien we beiden wel zitten. Waar ik met name een medium/donkere boon drink, wil zijn nog wel eens afwisselen. Een GBW maler is dan gewoon niet handig. Dat wordt single dosen. De Niche Zero staat op de lijst en ik zie dat jij die hebt. Kan je vertellen hoe die bevalt? Qua malen, smaak, gemak van switchen, schoonmaak en geluid?