Re: De LONDINIUMs afdeling

1791
Hier een tevreden Vectis gebruiker! Maar geen ervaring met ontkalken. Ik gebruik Zero water met een TWW zakje en zal daardoor niet zo snel kalkafzetting hebben in de machine.

Wat ik zou doen is de ketel goed naspoelen door het verwarmingselement eruit te draaien. Koud kunstje met de juiste gereedschap. Onderaan de Vectis goed te bereiken zonder de zijpanelen te verwijderden etc

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Londinium Vectis _ Eureka Mignon XL

Re: De LONDINIUMs afdeling

1792
Je kunt de afsluiter van de boiler afdraaien. Als je daar een citroenzuur oplossing in doet en even laat werken en daarna de machine omdraait en leegt en vervolgens spoelt ben je er wel.

Maar er is een actief Londinium forum speciaal voor eigenaren waar in ieder geval Reis actief is en praktisch alles weet. Waarom daar je vraag niet stellen?

Neem contact op met Londinium support: Via hun officiële community forum of supportkanalen kun je direct een videobelafspraak of advies krijgen van de fabrikant zelf. Zij begeleiden je graag stap voor stap om te voorkomen dat je de koperen/messing componenten of afdichtingen beschadigt.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!