Koffiemachine vergelijker gezocht

1
hoi, mijn nespresso pruttelbak is dr mee genokt en ik wil wat geld gaan investeren om voor altijd van het betalen van die (veel te dure) cups af te zijn.

nou was ik op zoek naar wat info, maar dr zijn zo allemachtig veel van die machines, merken en modellen dat ik door de bonen het bos niet meer zie. en hier is eigenlijk ook ieder topic een ander apparaat.

ik ben nu op zoek naar een soort vergelijker en ik heb wel een site gevonden over koffiemachines, soort infoportaal. maar zij zijn mijns inziens meer gericht op de zakelijke markt. heb ook wel dat formulier ingevuld, maar tot nu toe niks teruggekregen...

hebben jullie wat tips of is er een kant en klare vergelijker ergens? hoor het zeer graag! hoi

Re: Koffiemachine vergelijker gezocht

2
Ehh, het zou helpen als je vertelde wat voor koffie je wil gaan maken en hoeveel geld en tijd je daar in wil steken.

Hier op het forum zijn we er b.v. wel redelijk over eens dat niet het espresso apparaat zelf het interessantst is, maar de molen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder