Re: Hete lucht oven + gietijzeren wok koffie branden.
11removed
Laatst gewijzigd door K. Han Tan op do 11 okt 2012, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen moeite aan te nemen dat je een goed resultaat behaalt, maar dit is wel een boude stelling. Heb je zelf een Gene geprobeerd? Als ik je openingspost lees denk ik van niet, dus hoe weet je dan dat jouw methode beter en makkelijker is?K. Han Tan schreef:Hallo koffie liefhebbers met prof machines,
Als jullie eens mijn methode uitprobeert, dan verwacht ik op een korte tijd veel Gene Koffie machines en andere machines te koop worden aangeboden op marktplaats.
Because it's got ' Electrolytes ' !
Because it's got ' Electrolytes ' !
Ik ben altijd een koffieliefhebber en sinds kort ook een koffie brander geworden. Omdat ik veel kennis heb van scheikunde, natuurkunde, elektronica, mechanica en in mijn werkzame tijd ook nog project manager was, heb ik toch ervaring om in een keer een goed resultaat te krijgen.
Zoals eigen wijn maken, heb ik deze koffie branden ook als een project uitgevoerd. Door het wijn maken heb ik veel kennis vergaard over aroma's en aromatische mixen, wat lekker is en wat niet. Mijn reuk en smaak papillen hou ik bij door veel te proeven, ruiken van wijn, koffie en kruiden.
Ook mixen van New York en Illy koffie probeer ik na te maken en liever nog te overtreffen en liefs nog door andere goedkopere bleu mountain arabica bonen te gebruiken.
Daarom is het ambachtelijk branden in een keer goed gegaan. Zie hete lucht oven branden + wok branden