Re: nieuwe maler

31
Is inderdaad een erg prijzig ding :D . vond de SJ E daar wel veel goedkoper dan elders.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer

33
cremalover schreef:
Erik82 schreef:Is inderdaad een erg prijzig ding :D . vond de SJ E daar wel veel goedkoper dan elders.
Valt wel mee toch.Heb voor mijn SJ iig minder betaald. :mrgreen:
Ik heb inderdaad ook een stuk minder voor die van mij betaald maar dat is dan ook geen Electronic. Gewoon met gedoseerde sproeier op de voorkant :mrgreen: .
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer

34
Mijn favoriet; super consistent en gebruiksvriendelijk (ook om te poetsen, zo kan je bv de hopper dicht maken van onderen en deze afnemen, zodat je de maler elke dag kan ontdoen van restanten.) je kan zeer snel tssn maalgraden wisselen, enz.. Hij staat in elke bar hier in town:
http://www.anfim.co.uk/html/_on_demand_.html
(omgerekend uit pond: 910 euro met doser, maar hij is volgens mij hier wat duurder..)
Decent De1PRO, (modded) La pavoni Europiccola (post mil), DF64 (Lab Sweet burrs)

35
misterpieter schreef:Mijn favoriet; super consistent en gebruiksvriendelijk (ook om te poetsen, zo kan je bv de hopper dicht maken van onderen en deze afnemen, zodat je de maler elke dag kan ontdoen van restanten.) je kan zeer snel tssn maalgraden wisselen, enz.. Hij staat in elke bar hier in town:
(omgerekend uit pond: 910 euro met doser, maar hij is volgens mij hier wat duurder..)
Das even een goede vinding, hij kan dicht onderin de hopper, hebben ze daar patent op gevraagd?
Welke horecamachine kan dat nou niet ??
Mijn favoriet; super consistent en gebruiksvriendelijk
Daar werk jij dus dagelijks mee?

Geef mij maar een K30 vario, daar hoef je weinig aan te poetsen, einde dag hopper afnemen en restje wegmalen en 1 x in de week grindz.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

36
@3aan schreef:
misterpieter schreef:Mijn favoriet; super consistent en gebruiksvriendelijk (ook om te poetsen, zo kan je bv de hopper dicht maken van onderen en deze afnemen, zodat je de maler elke dag kan ontdoen van restanten.) je kan zeer snel tssn maalgraden wisselen, enz.. Hij staat in elke bar hier in town:
Das even een goede vinding, hij kan dicht onderin de hopper, hebben ze daar patent op gevraagd?
Welke horecamachine kan dat nou niet ??
Mijn favoriet; super consistent en gebruiksvriendelijk
Daar werk jij dus dagelijks mee?

Geef mij maar een K30 vario, daar hoef je weinig aan te poetsen, einde dag hopper afnemen en restje wegmalen en 1 x in de week grindz.
Ik ben happy met mijn Mazzer Major.Super degelijk.No nonsense maler.83 mm plat. :mrgreen:

Zou ik in de buuurt van de 910 gaan doe ik er wat bij en koop een Kony. :D

37
@ adriaan: In welk berichtje gebruik jij geen sarcasme :D
Even overnemen:
Ogen gebruik jij blijkbaar ook niet dagelijks daar ik onderaan heb staan waar ik dagelijks mee werk ;)
DUS NEE DAAR WERK IK NIET MEE, maar ik zie ze wel overal staan (ik vermoed met reden)
en ze hebben er ook andere naast staan en die kan je nooit dicht doen van onderen..
maar swat, das naast de pointe. het punt is: het is MIJN persoonlijke favoriet ;)
Decent De1PRO, (modded) La pavoni Europiccola (post mil), DF64 (Lab Sweet burrs)

38
Zou de Anfim boven de Mahlkonig verkiezen.
Maar voor dergelijke bedragen voor conisch gaan.
En ja, dat is hartstikke persoonlijk.
Belangrijkste is dat de gene die er dagelijks mee werkt content is ;)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

40
Nee, die beginnen nu pas: met de echtgenote.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder