Jouw Twin komt zeker meteen los?@3aan schreef:Laten vallen ?
Re: Mahlkönig Vario Home
11Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.
Jouw Twin komt zeker meteen los?@3aan schreef:Laten vallen ?
Te breed, past niet in de openingcremalover schreef:Misschien het precisiewerktuig dat ik voor al mijn Harley klussen gebruik?
Yes en de Vario ook !Wimula schreef:Jouw Twin komt zeker meteen los?@3aan schreef:Laten vallen ?
We zullen het schoonmaken moeten uitstellen@3aan schreef:Yes en de Vario ook !Wimula schreef:Jouw Twin komt zeker meteen los?@3aan schreef:Laten vallen ?
En dan heb je iedere keer als je een shot zet perikelen met dosers en lange maalselpaden.Erik82 schreef: Andere optie is natuurlijk een onverwoestbare horecamaler kopen, dan ben je voor de komende 20 jaar van al die perikelen af.
Andere maler was ook mijn laatste optie na de opties voor zijn huidige maler uitgeschreven te hebben. Ding is hoogstwaarschijnlijk met weinig moeite te repareren voor de komende jaren zoals in eerste instantie geschreven. De Vario home heeft waarschijnlijk minder retentie dan mijn K30 Vario alleen wat minder robuust.Bluecold schreef:En dan heb je iedere keer als je een shot zet perikelen met dosers en lange maalselpaden.Erik82 schreef: Andere optie is natuurlijk een onverwoestbare horecamaler kopen, dan ben je voor de komende 20 jaar van al die perikelen af.
Plastic gaat niet zomaar stuk als het goed ontworpen is en ik denk dat als je goed met je maler omgaat, de electronica eerder stuk gaat aan tinpest. http://en.wikipedia.org/wiki/Tin_pest#M ... on_of_RoHS
Terug naar “Koffiemolens & malers”