Woei wat is deze koffie lekker, dat is wat ik gisterenavond meemaakte tijdens de eerste test. Ik bestelde mijn DG via Ebay (in Duitsland) en kreeg er meteen 96 cups gratis bij. Kan even vooruit, ook zat er de nieuwe Cappuccino Ice bij, die heb ik nog niet getest. De andere wel.
Van Senseo kreeg ik de laatste tijd buikpijn, en de smaak was na een jaar gebruiken niet meer zoals ik koffie kende. Als ik op visite was en ik hoor het geluid van Senseo vroeg ik voortaan om wat fris

Ik moest er niet aan denken dat mensen gebruik maakte van die low budget pads die de smaak nog erger maakte dan dat ik de Senseo de laatste tijd vond smaken.
DG is voor mij de uitkomst. Geen koffie druppels meer op je vloer/aanrecht. Als je een cup vergeet groeit er geen haar op, je DG blijft erg schoon, als je er warm water mee tapt voor thee smaakt deze niet naar koffie. En ik kan nog wel even door gaan met positief nieuws.
PS er is een nieuw model, weinig verschil, ander uiterlijk en 1 bad druk meer. Kijk maar eens op de Duitse website.
Kortom ik ben een liefhebber van koffie, vond vroeger dat alleen de Philips Cafee Gourmet de beste koffie maakte maar nu ik dit ken ben ik om. De prijs is niet zo'n probleem denk ik. Ik vind het zelfs nog wel meevallen. Als je Illy Espresso koffie koopt ben je ook een hoop geld kwijt en zit je met het gemak

van koffiedrap of pads