Nee.Maar ik was zowat de eerste die naked op een Strega had.Wilde ff checke hoe dat er uit zag.Daarna nooit meer naar gekeken.Ik zou er nu geen meer maken maar alles laten zoals het was.@3aan schreef:Ik heb er al tientallen gedaan met een bi-metaal gatenboor, verschillende boormaten voorradig alleen die voor de E61 zit ik al een paar maanden op te wachten, heb ze al van een ander merk gehad maar dan was het met 3 boringen bekeken, dat kwam dan op 8 euro per PF dat vond ik te gek voor woorden, dus nog maar even wachten, dat gedoe met de Lathe oftewel Draaibank, slaat helemaal nergens op dat is werk zoeken.
Crema heb jij geen spiegeltje bij je machine liggen?
Re: Bezzera Strega Naked Portafilter
12kun je toch ruilen met erik? 

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
13Ik keek zelf altijd naar de uitloop op de naked bij mijn E-61 en mis dit heel erg bij de Strega. Kan eigenlijk niet zonder omdat ik het echt veel prettiger vindt werken en het veel in de schoonmaakacties scheelt bij de portafilters en de zooi bij het uitkloppen. Er blijven toch altijd druppels in de uitloop en het portafilter hangen die op het behang zitten als je hem uitklopt. Bij een naked heb je dit niet en het geeft me constant feedback.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
14Vind ik prima.Als die verder netjes is wil ik wel ruilen.bobbee schreef:kun je toch ruilen met erik?
15Zelf wil ik de originele portafilters houden en die aftermarket die ik heb is wel nieuw maar van iets minder mooie kwaliteit dan die van Bezzera. Deze ga ik verbouwen en denk niet dat je een portafilter van 35 euro wil ruilen tegen één van 75 euro, maar mag natuurlijk wel
.

Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
16Voor 10 euro is vanmiddag mijn portafilter verbouwd tot een naked. Werkt perfect en ben weer helemaal tevreden. Was goedkoper dan een gatenzaag kopen.
17Super. Snel voor mekaar zo!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
19Die past alleen niet op Strega. Alleen op de BZ.Midas schreef:Ding was via casabarista gewoon te koop voor 50,-
20Ze verkopen ook de strega variant, die van mij komt er tenslotte vandaan.