Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

otzie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 17:42

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor otzie » ma 04 mar 2013, 19:00

@ @3aan:

Uiteindelijk gebeld.. maar een leuke iphone (wel wat ouder beestje) komt zelfs bij de meeste mensen van pas..

ze zullen wel denken.. wat een freak.. allemaal foto's van draden en koffieapparaten :D

dus GOUDEN TIP.. je telefoon niet in je auto laten liggen! :!:
Faema E61 jubilé 1groep & Macap M4D + Casadio Enea

Arie19
Berichten: 158
Lid geworden op: vr 25 feb 2011, 00:51

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor Arie19 » di 05 mar 2013, 00:19

Er staan er toch nog wel wat Marktplaats, probeer met een aanbieder of die een aantal foto's voor je wilt maken. Niet geschoten is mis.
Google geeft ook niet wat je zoekt waarschijnlijk, dus is dat misschien een mogelijkheid.

SUCCES!!!!!

Arie.

rayice
Berichten: 2
Lid geworden op: za 02 mar 2013, 18:32

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor rayice » di 05 mar 2013, 15:15

Goeden middag,

ben nieuw op dit forum en hoop dat iemand mij kan helpen met mijn Miele cva 620.
Hij doet helemaal niets meer, heb de zekeringen na gekeken die zijn allemaal in orde, heb een soort gelijk verhaal hier ook gelezen van ROFI dat het een probleem was in de kabelboom, en dat hij een nieuwe draad getrokken heeft naar het deurpaneel, nu zie ik wel een zwarte draad in de kabelboom verschijnen vanaf de printplaat naast de grote witte stekker, maar zie hem er niet meer uitkomen aan de deurzijde, waar aan de deurzijde wordt deze zwarte draad bevestigd?
Misschien zijn er ook nog andere mogelijkheden waar ik naar moet kijken, dan hoor ik dat zeer graag.
Alvast enorm bedankt voor de evt. reakties,
met vriendelijke groet,
Raymond

sandra6283
Berichten: 1
Lid geworden op: za 23 mar 2013, 21:20

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor sandra6283 » za 23 mar 2013, 21:26

Hallo. Ook ik heb een probleem met mij miele cva 620. Straks geprobeerd cappuchino te maken. Nespresso gezet. melk proberen te schuimen. Dit deed hij 1 minuut en daarna kwam er alleen maar water uit. Apparaat uitgezet. Nu 2 uur later wil het ding weer aanzetten maar hij blijft hangen in het opwarmen (al 30 minuten). Heet water doet het wel. Kent iemand dit probleem en de oplossing. heb alles al schoon gemaakt, ontkalkt en sttoom eraf gehaalf maar helaas zonder resultaat

Hiette
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 11:28

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor Hiette » zo 24 mar 2013, 11:42

Hallo Sandra,
De CVA620 heeft 2 verwarmingscircuits. Een voor het hete water (Thee) & stoom en een aparte voor de koffie. Waarschijnlijk is de verwarmingsunit (boiler) voor de koffie kapot. Het kan een sensor (NTC) zijn of de gehele unit. Deze unit is gelijk aan de Saeco Vienna unit en is op internet verkrijgbaar voor 50 euro (Dicofema.de). Ook de 4 mm slangen vervangen als de boiler wordt uitgewisseld. Boiler van Vienna is 180° gedraaid, maar dat geeft geen probleem.
Anders even aan Frans vragen (zie forum) om dit uit te voeren.. :)
Groet,
Hiette

liesbressers
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 03 feb 2012, 14:32

Re: miele 620 koffieunit

Berichtdoor liesbressers » vr 29 mar 2013, 18:56

Kijk ff in je postvak in.
hallo ari, kun je me weer helpen met mijn miele 620,hij op spoelen staan na het ontkalkings proces,groet lies bressers. liesbressers@hotmail.com

liesbressers
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 03 feb 2012, 14:32

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor liesbressers » vr 29 mar 2013, 19:14

hallo mensen,ik heb een miele 620 en heb een probleem,heb het ontkalkings program gedaan en nu gaat het spoelen niet door.Ik weet niet wat er zou kunnen zijn kan iemand mij helpen.Liesbressers@hotmail.com

Mod: samengevoegd uit viewtopic.php?f=10&t=3373
Kijk ff in je postvak in.
hallo ari, kun je me weer helpen met mijn miele 620,hij op spoelen staan na het ontkalkings proces,groet lies bressers. liesbressers@hotmail.com

SteefM
Berichten: 977
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:00

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor SteefM » di 02 apr 2013, 10:18

Alle problemen rondom deze machine doen we voortaan in dit topic. Ik heb daarom wat berichten uit andere topics verplaatst & samengevoegd.

Het openbaar plaatsen van je e-mailadres is niet verboden op dit forum maar wel onverstandig ivm spam. Je kunt beter een privébericht sturen of een e-mail sturen via het forum.

fvl
Berichten: 1
Lid geworden op: do 11 apr 2013, 22:45

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor fvl » vr 12 apr 2013, 00:01

Enige tijd geleden is het maalmechanisme van onze CVA 620-2 uit 2005 door Miele vervangen. Het malen ging weer prima maar....... door een waterprobleem is het toestel daarna wel helemaal van slag. De inhoud van de kopjes varieert van enkele druppels tot overvol, koffieresten blijven in de verwarmingsunit hangen en de opvangbak voor water stroomt na een tiental kopjes al over. Wat zou de oorzaak van dit probleem kunnen zijn ? Kan ik het zelf repareren (ben best wel handig) of is het beter het over te laten aan een vakman ? In het laatste geval zou ik graag een tip hebben voor een goede, betrouw- en betaalbare reparateur.

Arie19
Berichten: 158
Lid geworden op: vr 25 feb 2011, 00:51

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

Berichtdoor Arie19 » vr 12 apr 2013, 00:39

"Frans_CVA620" is lid van dit forum en weet er mogelijk wel raad mee.
Laat ons wel weten wat je ervaringen zijn.
Succes,

Arie.


Terug naar “Volautomaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron