Help! ("goedkope" malers zijn te groot!)

Rolfje
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 16:28

Re: Help! ("goedkope" malers zijn te groot!)

Berichtdoor Rolfje » di 15 okt 2013, 20:38

WOW!

Dat bedoel ik: ik moet nog veel leren en dus lezen. Het is maar goed dat mijn vriendin voor mij besloten heeft dat ik geen haast heb. Zo'n Vario heeft inderdaad zijn voors en zijn tegens.
Jep, ik gebruik de maler enkel voor espresso...dus de meerwaarde van een hele dure geheel elektronisch instelbare hyper-maler is discutabel.
Zoals ik al schreef (en vriendinlief voorspelde) moet ik eerst de ervaringen van anderen die al veel langer in dit wereldje zitten inventariseren, daaruit de beste molen (voor mijn wensen) destilleren en DAN pas overgaan tot een aanschaf!

Ik waardeer jullie reacties tot nu toe heel erg: het is zeker stof tot nadenken en het geeft me een beetje inzicht in WAT ik NODIG heb itt WAT ik MOOI vind (ik ben blijkbaar als leek gevoelig voor "bling-bling" (weer iets over mezelf geleerd!)).

Oh ja, een pre evo H-D is in mijn ogen ALTIJD ondergeschikt aan een Knuckle, Pan of Shovel! ...Maar dat is smaak... (gelukkig weet ik meer over (oude) H-D's dan over espresso ;) !)

Groeten,

Rolfje

Rolfje
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 16:28

Re: Help! ("goedkope" malers zijn te groot!)

Berichtdoor Rolfje » di 15 okt 2013, 20:47

Ehm, ik bedoelde evo ipv pre evo (ben moe, ik maak foutjes. excuses)

Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Help! ("goedkope" malers zijn te groot!)

Berichtdoor Spironski » di 15 okt 2013, 23:18

Jargon! ;)

Maar ik zou zeker de BB005 niet zomaar afschrijven...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Erik82
Berichten: 2859
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Help! ("goedkope" malers zijn te groot!)

Berichtdoor Erik82 » wo 16 okt 2013, 07:33

De BB005 hoef je je zeker niet voor te schamen en geeft kwalitatief een zeer goed maalsel. Daarmee zou je de komende jaren wel vooruit moeten kunnen.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron