zoekend naar een bonenmaler

Rene en Theo
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 20 dec 2013, 20:03

Re: zoekend naar een bonenmaler

Berichtdoor Rene en Theo » ma 17 feb 2014, 20:51

Maler is niet voldoende en verder raad ik je aan de zoekfunctie te gebruiken. Je bent ongeveer nummer 100 die dezelfde vraag stelt. Genoeg over te vinden als je enige moeite doet.
:?: Als geregelde bezoeker van dit forum, verbaas ik me over het feit, dat er nogal wat gebruikers zijn, die menen dat het normaal is om zo kort door de bocht, en domweg bot te mogen reageren. Dit is niet alleen onbeschoft, maar vooral niet uitnodigend voor de nieuwe forum leden. Daarnaast wil ik je er op wijzen Erik82, dat je niet verplicht bent om te reageren op een vraag van iemand, waarvan je vind dat hij of zij zijn huiswerk volgens jouw mening niet goed gemaakt heeft. Graag een beetje respect voor elkaar, zomogelijk net zoveel als jij voor je perfecte kop koffie hebt.
Dit gezegd hebbende vind ik persoonlijk de Compak k3 met kleine hopper een heel goede molen voor een goede prijs. Is ook regelmatig op markt plaats te vinden. En , welkom op dit forum, hoop dat je net zoveel plezier mag ondervinden van de uitgebreide informatie als ik. :D

Gebruikersavatar
CarpSafari
Berichten: 425
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 00:53
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: zoekend naar een bonenmaler

Berichtdoor CarpSafari » ma 17 feb 2014, 21:19

Jij mag wel ff dimmen!!

8 van de 10 nieuwkomers geven er blijk van NIKS te hebben gelezen, die stellen dus gewoon de vraag, mag jij de handleiding voor ze schrijven!
Dat is zwaar %$#^&!

We helpen heel graag, maar om alles voor te kauwen, nee dank u.

Gebruikersavatar
Klush
Berichten: 31
Lid geworden op: do 13 feb 2014, 21:40
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: zoekend naar een bonenmaler

Berichtdoor Klush » ma 17 feb 2014, 21:31

@Thomaserati: bedankt voor de tip.

Met mijn opmerking 'wat mij betreft kan dit topic gesloten worden' bedoel ik dat iedereen elkaars post begint aan te vallen en dat niet de bedoeling is van een topic, wel?!
Thomaserati en een enkeling heeft me wat voorbeelden gegeven en ik kan nog wat doorzoeken, zoals aanbevolen door Eruk82, op dit forum of een ander. Dus...wat mij betreft kan dit topic gesloten worden. Of jullie willen elkaar nog wat aanvallen dan hebben jullie mijn zegen.
Carimali Uno, Carimali M1, Behmor 1600, Bodum Santos vacuum, Leopold Vienna cafetiere, Bialetti Kitty

Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: zoekend naar een bonenmaler

Berichtdoor Spironski » di 18 feb 2014, 00:16

Hoewel Erik's reactie kort door de bocht was, was die mijns inziens niet per se bot of zelfs maar onvriendelijk. Ik snap wel dat het zo is op te vatten, maar ik vermoed dat Erik dat zo niet bedoelde.
Een valse start dus.

T.s heeft gelukkig al wel wat bruikbare reacties ontvangen, ik hoop dat hij daar z'n voordeel mee kan doen. Ook mij lijkt het dat hij tenminste één van z'n eisen moet laten vallen, want de maler die hij wil bestaat volgens mij niet.

Verder raad ook ik aan het Beginnerstopic nog eens goed door te lezen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron