Dit is dus een retorische vraag denk ikSpironski schreef:@ Arno: Moet daarvoor niet bij de winkelier zijn waar je het apparaat hebt gekocht?
Re: GRAEF ES86 Lekt bij broeikop
12Klopt, was een retorische vraag. Maar ik houd niet van retoriek
.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
13Klopt hij is van Redcoon, ik ga hun dan ook een mail sturen!fransg schreef:heb je hem direct bij de Graef vandaan of is het deze set van de Redcoons?arno1992 schreef:Ik heb GRAEF inmiddels een mail gestuurd.
http://www.redcoon.nl/B382624-GRAEF-ES- ... somachines
013 - 8 20 01 68 (lokaal tarief) ma. t/m vr. 8.00-18.00 u. za. 8.30-13.30 u.
info@redcoon.nl
14Even een update,
Ik heb het apparaat inmiddels terug, het viel onder de garantie.
Vreemd genoeg heb ik nu ook veel meer stoomdruk, maar dat is zeker welkom
hij werkt nu uitstekend! Heb nu echt het gevoel met een degelijke machine te werken
Ik heb het apparaat inmiddels terug, het viel onder de garantie.
Vreemd genoeg heb ik nu ook veel meer stoomdruk, maar dat is zeker welkom
15Ik hoop toch voor je dat je niet twee maanden hebt hoeven wachten? Waarschijnlijk is het hele apparaat nu (beter) afgesteld door de reparatieafdeling, terwijl jij gewoon een apparaat af fabriek hebt gekregen, Redcoon blijft per slot van rekening een dozenschuiver.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
16Ik heb 2 weken moeten wachten, valt wel mee toch.
Maar het apparaat zelf ben ik nu heel blij mee, ik was eerst een beetje teleurgesteld door de stoomdruk, maar die is goed nu.
Tja Redcoon had al slechte reviews, maar ik denk idd dat ze me het apparaat hebben gegeven van een ontevreden klant.
Maar het apparaat zelf ben ik nu heel blij mee, ik was eerst een beetje teleurgesteld door de stoomdruk, maar die is goed nu.
Tja Redcoon had al slechte reviews, maar ik denk idd dat ze me het apparaat hebben gegeven van een ontevreden klant.