Re: wie kent deze machine?
2Heb je misschien ook een foto in hogere resolutie? Op 140*161 pixels is het wat lastig te bepalen:)
4wellicht helpt dit: http://images.google.com/imghp?hl=nl
La Marzocco Linea Mini 2020 (Connected) | Niche Zero grinder | VST La Marzocco Strada 17gr
5Heeft wel wat van een instap Jura model. Zoek zelf daar even wat plaatjes van op en vergelijk
.
Met de Jura instaplijn zit je al in de goede richting om te zoeken denk ik.
edit:
hmm, erachter ligt wel een dubbele uitloop filterhouder.....dat zou Jura een beetje doorstrepen qua mogelijkheden.
Met de Jura instaplijn zit je al in de goede richting om te zoeken denk ik.
edit:
hmm, erachter ligt wel een dubbele uitloop filterhouder.....dat zou Jura een beetje doorstrepen qua mogelijkheden.
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode
7't Is ook nog eens een beetje in tele-perspectief en met erg weinig detail. Kan me zelfs voorstellen dat het een zwart gespoten Bezzera Mitica is.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
8Staat die in de plaatselijk editie van het "Leugenaartje" ? 
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
9Waarom wil je dat weten? Is er iets mee, met de lokatie ofzo?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
10Het lijkt eerder een Bezzera-groep met een platte bovenkant.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer