welke keuze ...

squirrel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 nov 2014, 18:14

welke keuze ...

Berichtdoor squirrel » ma 17 nov 2014, 18:38

Ik zou graag een expressomachine + molen kopen omdat ik al mijn hele leven hééél graag ontzettend lekkere expresso graag drink en nu wil ik er eindelijk eentje thuis.
Ik heb wel andere hobby's en ik heb dus geen passie voor techniek ed. Ik heb er wel iets voor over ... qua leertijd bv.
Nu is er bij ons id buurt in België een speciaalzaak expressomachines en die verkopen
- nuova simonelli oscar kit (= + molen )
- nuova simonelli oscar ... die ik kan combineren met een Eureka mignon grinder
of
- Rancilio Silvia kit +zijn molen
of
- ECM casa + de eureka mignon grinder
ze hebben ook de veel goedkopere ECM artista ... maar dat zal wel te goedkoop zijn zeker?

Ik zie deze machines niet vermeld in jullie forum .... werken jullie daar niet mee wegens??? Onvoldoende presterend of niet beschikbaar? Wat zouden jullie als beste combinatie aanraden?

groetjes en bedankt - squirrel

Gebruikersavatar
CarpSafari
Berichten: 425
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 00:53
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: welke keuze ...

Berichtdoor CarpSafari » ma 17 nov 2014, 18:58

Welkom, jullie hebben in Belgie duidelijk minder keus dan wij, dan kom je al gauw bij dat adres terecht.
De Oscar is een soort instapmodelletje, bij onze Oosterburen populairder dan hier, sterker nog ik ken niemand met een Oscar.

Niets ten nadele van die leverancier, maar je doet jezelf ernstig tekort als je niet verder kijkt.
Zo zijn er al forumleden uit Belgie, die de tocht naar Drente hebben gemaakt om van de service van Peter, van Kafko, te 'genieten'!
Daarnaast worden er hier ook veel gebruikte machines aangeboden, aangezien die over het algemeen een leven lang meegaan, valt daar veel winst te behalen! Uiteraard na een servicebeurt.

Dus geen keus kunnen maken uit jouw voorstel.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: welke keuze ...

Berichtdoor fransg » ma 17 nov 2014, 19:11

En m'n schoonzoon is misschien de meest 'verre' klant, die nam de machine vanuit Hoogersmilde mee naar Sydney.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Semi-automaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten

cron