Re: Gebrand.nl

46
@3aan schreef: ma 03 sep 2018, 11:15Je bedoelt koffiezaden? Malabar monsooned Bonen!
O wacht! Ik had niet begrepen dat het om de Malabar ging!
Nou, dit is een *wereld* van verschil met de bonen die ik van aangebrand.nl kreeg. Als het oppervlak iets gladder geweest was, had ik daarin mijn haren kunnen kammen. ;)
Filter: Lido E/Aeropress
Espresso: Niche Zero (was Macap MXA)/La Pavoni Stradivari
Functioneel: DeLonghi Magnifico S

47

@3aan schreef:
bobbee schreef:
@3aan schreef:Giesen W15
Boon!
Je bedoelt koffiezaden? Malabar monsooned Bonen!
Ja hoor Adriaan. Dat bedoel ik inderdaad.
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

48
bobbee schreef: ma 03 sep 2018, 19:11
@3aan schreef:
bobbee schreef:Boon!
Je bedoelt koffiezaden? Malabar monsooned Bonen!
Ja hoor Adriaan. Dat bedoel ik inderdaad.
Afbeelding
Oh! Ik dacht “Branderij Boon!” waar men het voor je op de Giesen brandt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

50
Ik kreeg het gevoel dat ik een geheim moest bewaren en omdat ik er niemand mee in gevaar breng als ik het geheim in stand hou heb ik dat maar meegespeeld. Een Giesen W15 is als een verlaagde BMW met dikke sloffen, strijkplank achterop met neon verlichting rondom op de boulevard van Scheveningen. Maar dat is dan een andere doelgroep, een ander slag volk. Maar het effect is hetzelfde onderling en ik durf erop te wedden dat die BMW best weleens geleend zou kunnen zijn. Denk daar maar eens aan, de eerst volgende keer als je op de boulevard loopt en zo'n jonge jongen in zo'n dijk van een wagen voorbij ziet rijden.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!