Re: COVID-19 & de koffiewereld

1081
fransg schreef:
gilleko B. schreef: do 21 okt 2021, 12:08Nu kan ik je wel gelijk geven, maar dan hebben we alle twee ongelijk, dat is toch ook niet wat je wilt
Afbeelding
Afbeelding
ja, dan ik mijn eigen gelijk beter opofferen.

maar de oelewappers die op halfzachte partijen van rijke mensen hebben gestemd of op zinloze protestpartijen van parlementaire parasieten mogen zich wel even achter de oren krabben vooraleer ze mopperen op enig beleid.
Zo hee,
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

1083
bobbee schreef: do 21 okt 2021, 15:53 Ja, het gaat alle kanten op. Net hoe het een ieder uitkomt.
Daar zijn de verkiezingen voor uitgevonden, van "alle kanten op" komt er dan één team & plan en dan kunnen we eensgezind (binnensmonds mopperend of lachend) achter "onze" regering staan, en bedenken of we volgende keer opnieuw een stem op oelewappers uitbrengen of niet ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1084

fransg schreef:
bobbee schreef: do 21 okt 2021, 15:53 Ja, het gaat alle kanten op. Net hoe het een ieder uitkomt.
Daar zijn de verkiezingen voor uitgevonden, van "alle kanten op" komt er dan één team & plan en dan kunnen we eensgezind (binnensmonds mopperend of lachend) achter "onze" regering staan, en bedenken of we volgende keer opnieuw een stem op oelewappers uitbrengen of niet ;-)
Ik heb niet over verkiezingen. Over iedere oelewapper die rondloopt.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1085
bobbee schreef: do 21 okt 2021, 16:00 Ik heb niet over verkiezingen. Over iedere oelewapper die rondloopt.
Daar hoeven we ons weinig van aan te trekken. Oelewappers kunnen, zolang ze niet al te zeer zijn geradicaliseerd en (daartoe aangezet door bots op sociale media) hele rare dingen gaan doen, van dichtbij heel lief zijn.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1086
Komisch voorbeeld hieronder.

‘Precies’ uitzoeken betekent hier ‘zeer langdurig naar laten kijken, en wel zo zorgvuldig dat er geen haast is bij eventuele conclusies die over zeer lange tijd kunnen worden bekendgemaakt’.

1087
Door bots en/of andere bronnen natuurlijk. Want ja, wie weet het nog.
Grafiekjes opgesteld met 150 mensen zeggen ook nauwelijks tot niets.
En uitspraken van opstandige kamerleden laat ik ook maar vieren.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1089
fransg schreef: do 21 okt 2021, 12:37 halfzachte partijen van rijke mensen
fransg schreef: do 21 okt 2021, 12:37 zinloze protestpartijen van parlementaire parasieten

Tsja, inherent aan onze democratie. Want wie gaat er anders bepalen welke partijen wél en welke niét zijn toegelaten tot het stempapier? Want wat de een een zinloze protestpartij vindt, is voor de ander misschien wel de laatste strohalm. En andersom.

Maar goed, dat de huidige invulling ook geen goede oplossing is, daar zijn we het bijna allemaal wel over eens. Ik heb het al eerder gezegd, we zouden een burgervriendelijke dictatuur moeten hebben. Zoals in Singapore, maar dan beter afgestemd op onze westerse wereld.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario - Kaleido Sniper M6