Re: COVID-19 & de koffiewereld

1121
manduca schreef: di 02 nov 2021, 09:10 Overigens is dat van die kikkers in een pan met water op het vuur een broodje aap verhaal. Ze springen er echt uit hoor als het te warm wordt... maar dat terzijde.
Goed te weten!

Ik gebruik die zegswijze altijd wat aangepast, dan zeg ik "we zijn net als kikkers die in de frituurpan worden gegooid" en dan kijken mensen me aan zo van 'volgens mij heb je het niet goed onthouden'

;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1122
manduca schreef:Overigens is dat van die kikkers in een pan met water op het vuur een broodje aap verhaal. Ze springen er echt uit hoor als het te warm wordt... maar dat terzijde.
Afbeelding
weer wat geleerd! Wel fijn om te weten, maar ik zie mezelf dat niet uitproberen. Het enige dat ik met passie opwarm is water door koffiemaalsel
Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door gilleko B. op di 02 nov 2021, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.

1123
fransg schreef:
manduca schreef: di 02 nov 2021, 09:10 Overigens is dat van die kikkers in een pan met water op het vuur een broodje aap verhaal. Ze springen er echt uit hoor als het te warm wordt... maar dat terzijde.
Goed te weten!

Ik gebruik die zegswijze altijd wat aangepast, dan zeg ik "we zijn net als kikkers die in de frituurpan worden gegooid" en dan kijken mensen me aan zo van 'volgens mij heb je het niet goed onthouden'

;-)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

1126
gilleko B. schreef:Vandaag.mijzelf laten testen voor een lunch in de Horeca nu het nog kan. De Horeca is dadelijk weer het haasje, eigenlijk nog meer het haasje. Nu niet alleen in de neus maar ook in de keel. Ik.had geen corona.

Afbeelding
Je bent gevaccineerd toch?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1127
Ja maar de 21e pas mijn tweede, daarna 2 weken wachten, en dan krijg je een overheidsbewijs ter goedkeuring dat je weer een biertje mag drinken in een horecagelegenheid, althans dan wordt nu verteld. Maar in de tussentijd, als er een zakelijke afspraak in de Horeca gaat plaatsvinden, moet ik me laten checken. De sociale architectuur door kabinet Rutte is inmiddels al zo dat binnen een grote organisatie het niet handig is om te zeggen dat je niet bent ingeënt. Ja, zover zij we al in dit land, ik zal dit fenomeen maar niet gaan afzetten tegen de geschiedenis waar dit soort fenomenen ook ingezet zijn geworden. Ik word daar niet vrolijk van. Op naar de koffie nu