Ik wel! Ik kan mij hier wel in vinden!
Alle fast food locaties worden per direct gesloten omdat ze geen voeding kunnen aanbieden waar de nodige voedingsstoffen inzitten. Het is voeding die chronische ontstekingen in de hand werken als gevolg van hun ultra bewerkte voedsel en suikergehalte.
Geld wat we in testen en prikken stoppen gaat naar gratis biologische groenten en fruit voor alle burgers. Hiermee ondersteunen we eerst lokale boeren.
Voedingsproducten die sterk bewerkt zijn, gmo's bevatten of hoog in suikergehalte zijn worden niet meer verkocht.
Een directe ban op alle tabak producten, gezien roken tijdens een pandemie de longen en luchtwegen beschadigen. Dit is in tijde van een pandemie levensgevaarlijk voor iedereen zijn gezondheid.
Vitamine D, vitamine C, vitamine K2, probiotica en zink worden gesubsidieerd door de overheid en aan de deur geleverd.
In alle praat programma's (zoals op1) en tijdens persconferenties wordt aangemoedigd om elke ochtend 10-30 minuten te gaan wandelen: frisse lucht en vitamine D.
Dagelijks worden er gratis meditatie streams uitgezonden waar iedereen op vaste tijden bij kan aansluiten. Het is namelijk aangetoond dat meditatie stress en ontstekingen in het lichaam verminderen. Deze voordelen worden ondersteund door de huidige wetenschap.
Er zullen leefstijl coaches worden aangewezen in alle steden en dorpen van nederland om groepstrainingen te kunnen geven over gezonder eten en leven.
Alle sportscholen geven tijdens een pandemie 20% korting (gesubsidieerd door de overheid) en blijven altijd open. Dagelijks zijn er ook live streams beschikbaar op tv zodat mensen ook thuis kunnen sporten.
Dit alles zou natuurlijk een enorme stap in de goede richting zijn. Dit zou nederland in een paar maanden echt 'het gezondste land ter wereld maken'.
Dit zijn maatregelen die 100% zeker de primaire risicofactoren voor ziekenhuisopname of overlijden door een virus, sterk verminderen.
En dat voor een fractie van de kosten die we nu uitgeven.