Pagina 3 van 5
Re: Tonino
Geplaatst: do 07 feb 2019, 20:48
door fransg
Hm, zie boven... achteraf had je misschien beter de luxe van de Express verzending kunnen kiezen.
Ik bestelde jl zondag met DHL Express wat uit Engeland, de volgende dag was het verzonden en de dag erna overhandigd.
Begin van de week iets met de 'gewone' DHL uit Duitsland besteld, werd vanavond overhandigd. Als er dan onderweg ergens een 'hickup' is kan alleen DHL daar wat aan doen en dan dien je je gemopper te richten op je eigen of op de DHL. Indien je het genoegen zou doen als een ander er hoofdpijn van krijgt mis je iets.
Re: Tonino
Geplaatst: do 07 feb 2019, 21:13
door Pti
Ach, je kon in het dagelijks leven jááááren zonder kleurenmeter, dan kunnen enkele weken er nog wel bij toch?

Re: Tonino
Geplaatst: do 07 feb 2019, 21:16
door bobbee
Ik kan wel begrip hebben voor zo'n situatie als deze. Uiteraard zijn er 2 kanten van zo'n verloop, oordelen doe ik daarom maar niet want ik weet niet hoe de vork in de steel zit.
Re: Tonino
Geplaatst: do 07 feb 2019, 21:33
door Henrom
fransg schreef:Hm, zie boven... achteraf had je misschien beter de luxe van de Express verzending kunnen kiezen.
Ik bestelde jl zondag met DHL Express wat uit Engeland, de volgende dag was het verzonden en de dag erna overhandigd.
Begin van de week iets met de 'gewone' DHL uit Duitsland besteld, werd vanavond overhandigd. Als er dan onderweg ergens een 'hickup' is kan alleen DHL daar wat aan doen en dan dien je je gemopper te richten op je eigen of op de DHL. Indien je het genoegen zou doen als een ander er hoofdpijn van krijgt mis je iets.
Schermafbeelding 2019-02-07 om 20.47.25.png
Tuurlijk ben ik het meest pissig op DHL.
En ja.... beter was express geweest. Maar ik had niet verwacht dat na 1 mnd er amper beweging is geweest.
Maar.... Tonino heeft gereageerd
. Ze bieden aan een nieuwe set te sturen, maar wel even 50% aanbetalen. Mocht dan de verloren geraakte zending toch arriveren en ik deze dan retourneren wordt het bedrag minus transportkosten teruggestort.
Men begrijpt hoe ze klanten tevreden kunnen stellen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Re: Tonino
Geplaatst: vr 08 feb 2019, 00:30
door fransg
Fijn voor je, maar aan de andere kant, door zo goed en aardig te worden behandeld worden wij als consumenten ook steeds zwakker.
Ik weet nog, vroeger bij de keiharde selectie voor de luchtmobiele brigade, dan werd er gezegd jullie mogen een kledingstuk bestellen en het komt morgen. Dan kwam het pas een week later natuurlijk, dat was de hele test. Jongens die begonnen te huilen konden meteen inrukken en huiswaarts keren maar de werkelijk spij-ker-har-de kerels vertrokken geen spier, die wachtten gewoon, en die mochten door.
Re: Tonino
Geplaatst: vr 08 feb 2019, 02:48
door @3aan
Ik heb 25 januari een Compak E8 naar Israel gestuurd, Post.nl heeft die zending op 28 jan verzonden, zou dan voor of op donderdag 31 jan. in Haifa bezorgd worden pakket staat tot aan vandaag nog steeds "in transit" Nu staat m'n poen dus vast bij PayShit, ook de €110 vrachtkosten die ik dus voorgeschoten heb.
Post.nl geeft aan dat ze daar geen invloed op hebben! Heel fijn dus?!
[IMG]
//uploads.tapatalk-cdn.com/201902 ... 4a568c.jpg[/IMG]
Re: Tonino
Geplaatst: vr 08 feb 2019, 07:10
door bobbee
Goed verpakt!
Re: Tonino
Geplaatst: vr 08 feb 2019, 08:27
door @3aan
Re: Tonino
Geplaatst: vr 08 feb 2019, 09:23
door fransg
@3aan schreef: vr 08 feb 2019, 02:48Ik heb 25 januari een Compak E8 naar Israel gestuurd, Post.nl heeft die zending op 28 jan verzonden, zou dan voor of op donderdag 31 jan. in Haifa bezorgd worden pakket staat tot aan vandaag nog steeds "in transit" Nu staat m'n poen dus vast bij PayShit, ook de €110 vrachtkosten die ik dus voorgeschoten heb.
Post.nl geeft aan dat ze daar geen invloed op hebben! Heel fijn dus?!
Je zou de klant dus feitelijk NOG een E8 moeten sturen, als ik het gemopper goed heb begrepen. Want de klant zou eventueel kunnen klagen en jou online voor rotte vis uitmaken, dus dan moet je die klant EXTRA in de watten leggen natuurlijk.
Re: Tonino
Geplaatst: vr 08 feb 2019, 10:23
door bobbee
Ik zou DHL, Postnl, UPS sommeren van beide kanten en online openlijk afbranden. Ritueel het liefst, ik hoor vaker van problemen met verzend organisaties. Ze versturen miljoenen pakketten en er komen er honderden niet goed aan. Als mij dat gebeurt zou ik denken, ja hoor dat heb ik wéér!