Te gek!
Gr. Dirk Jan
Re: Xenia espresso machine
21Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
tmaarten schreef:Na hoeveel minuten is zo'n machine klaar/voldoende warm om een goeie espresso mee te zetten? En dan bedoel ik niet dat enkel de boiler op temperatuur is maar ook de groep, de filterhouder
Je bedoelt die tabel? De data daarin klopt niet helemaal meer, dus om die reden post ik deze liever niet in een leesbaar formaat.QM_Ed schreef: ma 25 feb 2019, 11:27 @hifivoice
Ik kan het alleen grotendeels niet lezen (ook niet na vergroten), kan je deze nog eens posten, eventueel in delen?
Ok, nou mooie teaser danhifivoice schreef: di 26 feb 2019, 20:57Je bedoelt die tabel? De data daarin klopt niet helemaal meer, dus om die reden post ik deze liever niet in een leesbaar formaat.QM_Ed schreef: ma 25 feb 2019, 11:27 @hifivoice
Ik kan het alleen grotendeels niet lezen (ook niet na vergroten), kan je deze nog eens posten, eventueel in delen?
bvds schreef: zo 24 feb 2019, 20:07Vind het concept eerder met een Bezzera BZ07/10 overeenkomen: vergelijkbaar soort groep met verwarmingselementen en zonder PI kamer, HX, vibratiepompje etc. Uiteraard alles mooier qua keuze van de componenten en met meer liefde in elkaar geschroefd. En qua temperatuur net wat stabieler doordat de HX steeds leeg loopt. Maar het is geen machine met verzadigde boiler en precieze temperatuurcontrole.Hele mooie machine. Ik ben benieuwd naar de prestaties. Als die gelijk zijn aan bijvoorbeeld een GS3 dan kan het voor mij wel eens interessant zijn.
Dacht ik ook.@3aan schreef: di 26 feb 2019, 22:22 Ik had maar voor een rotatiepomp geopteerd, bij zo'n machine ga je toch niet met een Dr. Bibber pomp rommelen?